• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

‘La plaça del Diamant’, plat fort de la nova temporada d’arts escèniques a Tortosa

per Redacció
27 de desembre de 2023
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

La nova temporada d’arts escèniques i música del Teatre Auditori Felip Pedrell inclou un total de 16 espectacles: set de teatre, quatre familiars, dos musicals, dos de dansa i un de circ. Una programació “atractiva” i amb propostes “per a tots els públics”, que s’estrenarà el proper 21 de gener amb un espectacle familiar, ‘Mare Terra’, de la companyia del Príncep Totilau, i que s’allargarà fins a l’1 de juny amb l’espectacle ‘Bona Gent’ de Quim Masferrer. Però, quant a les obres de teatre, el plat fort serà ‘La plaça del Diamant’, una producció del Teatre Nacional de Catalunya i el Grec 2023, que es representarà el 26 de gener. La programació també inclou ‘Hamlet 0.1’ de Sergi Belbel (23 de febrer); ‘Coralina, la servent amorosa’ (8 de març); ‘La paella del dijous’ (16 de març), que forma part de la campanya Cap Butaca Buida -i que pretén omplir les butaques de tots els teatres de Catalunya-; ‘L’enterrador’ (20 d’abril); ‘Jauría’ (17 de maig) i ‘Bona gent’, de Quim Masferrer (1 de juny). A banda, a més de ‘Mare Terra’, hi haurà tres espectacles faniliars més: ‘La casa més petita’, de la companyia Campi Qui Pugui; ‘La faula de l’esquirol’, de la companyia La Baldufa, i ‘La motxilla de l’Ada’ de la companyia Teatre Al Detall. Finalment, a més de la programació estable, també hi haurà el cicle de teatre amateur. 

En l’apartat musical, hi ha programades les actuacions de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, que presentaran l’espectacle ‘Ilercavònia’, i el Quartet Gerhard, que porta el nom del compositor català Robert Gerhard (deixeble de Felip Pedrell), un quartet de corda amb una dilatada trajectòria internacional.

Anunci

Quant a la dansa, hi haurà el ballet neoclàssic amb la ‘Gran Gala’ del Ballet de Barcelona i ‘Rojos’ de la companyia, Miquel Barcelona. Finalment, tot coincidint amb la diada de Sant Jordi s’ha programat un espectacle de circ a la plaça de l’Ajuntament, ‘Poi’ de la companyia d’Es Tro. 

L’alcalde de Tortosa, Jordi Jordan, i la regidora de Cultura, Mar Lleixà, han presentat aquest dimecres la nova temporada al Teatre Auditori Felip Pedrell. Les entrades i abonaments per accedir als diferents espectacles ja estan a la venda al web del Teatre Auditori Felip Pedrell. “Presentem una programació amb una àmplia varietat de registres, diversa i atractiva amb l’objectiu d’apropar les arts escèniques i la música a tota la ciutadania”, ha dit Jordan. En aquest sentit, per tal de facilitar l’accés de totes les persones a la programació, l’Ajuntament ha iniciat els tràmits per adherir-se a la iniciativa Apropa Cultura. “Volem promoure la integració de col·lectius en risc d’exclusió a la vida cultural de la ciutat, amb avantatges per accedir a les diverses propostes artístiques”, ha explicat la regidora de Cultura, que ha precisat també que malgrat que el 2019 es van anunciar l’adhesió a Apropa Cultura mai es van completar els tràmits. “La cultura ha de ser accessible per totes les persones, ara sí que finalitzarem els tràmits perquè els col·lectius vulnerables hi tinguin accés”, ha assenyalat Lleixà.

Tags: Baix EbreCulturaDansaJordi JordanMar LleixàMercè RodoredaMúsicaQuico el CélioQuim MasferrerSergi BelbelTeatreTeatre Auditori Felip PedrellTortosa

Anunci

Related Posts

L’Estat espanyol adjudica 242,8 MEUR a dos projectes d’hidrogen verd a Ascó i a la Pobla de Mafumet
Actualitat

L’Estat espanyol adjudica 242,8 MEUR a dos projectes d’hidrogen verd a Ascó i a la Pobla de Mafumet

fa 2 dies
Salut desplega el nou programa de cribratge de càncer de coll uterí a l’Ebre
Actualitat

Salut desplega el nou programa de cribratge de càncer de coll uterí a l’Ebre

fa 2 dies
Els camps ebrencs seran l’escenari d’un estudi pioner al món per quantificar les pèrdues d’aliments
Actualitat

Els camps ebrencs seran l’escenari d’un estudi pioner al món per quantificar les pèrdues d’aliments

fa 2 dies
Soler celebra una dècada de ‘transformació imparable’ a Deltebre
Actualitat

Soler celebra una dècada de ‘transformació imparable’ a Deltebre

fa 2 dies
L’alcalde de Roquetes fa un balanç positiu de la gestió del govern municipal, en l’equador del mandat
Actualitat

L’alcalde de Roquetes fa un balanç positiu de la gestió del govern municipal, en l’equador del mandat

fa 2 dies
L’HTVC, capdavanter en el transplantament de còrnia selectiu
Actualitat

L’HTVC, capdavanter en el transplantament de còrnia selectiu

fa 2 dies
Educació defensa que la nova direcció del Dertosa és decisió d’Inspecció
Actualitat

Educació defensa que la nova direcció del Dertosa és decisió d’Inspecció

fa 3 dies
El servei d’urologia a HTVC recuperarà la normalitat el 15 de juny
Actualitat

El servei d’urologia a HTVC recuperarà la normalitat el 15 de juny

fa 3 dies
L’alcalde de Santa Bàrbara lamenta ‘haver de donar explicacions’ per qüestions ambientals d’altres municipis
Actualitat

L’alcalde de Santa Bàrbara lamenta ‘haver de donar explicacions’ per qüestions ambientals d’altres municipis

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • ‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
  • ‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
  • ‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ