• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Diàleg

‘Posant el retrovisor’, per Ramon Bel

per Opinió
6 de juliol de 2024
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
‘Posant el retrovisor’, per Ramon Bel

Ramon Bel.

Fa un any vaig deixar la política, i aquest temps m’ha permès recuperar la serenitat i el benestar que havia perdut. Tornar a la vida civil ha estat un alliberament i un regal per a la meva pau interior, una oportunitat per redescobrir-me i reconnectar amb les coses que realment importen. He pogut gaudir de moments de tranquil·litat amb la meva família, dedicar temps a les meves passions personals i reflexionar profundament sobre el meu camí vital.

Des de la meva nova perspectiva, vull animar a tothom a implicar-se en la política local. Participar en l’administració pública no només és un deure cívic, sinó també una oportunitat immensa per ajudar els altres i contribuir al benestar de la nostra comunitat. Cada acció, per petita que sigui, pot tenir un gran impacte en la vida dels nostres veïns. La política local és el fonament de la democràcia, i la participació activa de la ciutadania és essencial per construir una societat més justa i millor.

Anunci

Encara que molta gent, i ho agraeixo profundament, m’ha demanat que torni algun dia el món de la política ara mateix veig difícil reprendre aquest camí. Aquesta decisió la vaig prendre pensant en el benestar de la meva família i en la meva pròpia pau interior. Les exigències de la política sovint poden ser esgotadores i requereixen un compromís total que, en aquest moment de la meva vida, no estic disposat a assumir. Però mai se sap què ens depararà el futur. La vida està plena de sorpreses…

En definitiva, vull expressar la meva gratitud per l’experiència viscuda en la política i per tot el que m’ha ensenyat. Aquesta etapa m’ha permès créixer com a persona i entendre millor les necessitats de la nostra comunitat.

Ara, des de la meva nova posició, seguiré treballant per contribuir al benestar col·lectiu, tot i que de manera diferent.

A tots els ciutadans i ciutadanes , els convido a ser actius, a involucrar-se i a creure en el poder del canvi. Només junts podem construir un futur millor per a tots.

*RAMON BEL I SERRAT és exregidor d’Esquerra d’Amposta.

Tags: AmpostaERCMontsiàOpinióPolíticaRamon Bel

Anunci

Related Posts

‘L’Institut de Deltebre amb Carme Pallarés’
Diàleg

‘L’Institut de Deltebre amb Carme Pallarés’

fa 12 hores
Monner, expresident del CITE: ‘Tarradellas volia prendre l’aigua per a Barcelona’
Diàleg

‘La guerra de les Espanyes amb Catalunya de fons’, per Anton Monner

fa 5 dies
Matemàtiques recreatives dominicals (90)
Diàleg

Matemàtiques recreatives dominicals (90)

fa 5 dies
‘La monarquia: luxe, censura i privilegis a costa del poble’, per Diana Valimanya
Diàleg

‘Bombes visibles i invisibles, quan la pau penja d’un fil’, per Diana Valimanya

fa 1 setmana
‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (II)’ per Fernando Jaime Soler
Diàleg

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (II)’ per Fernando Jaime Soler

fa 2 setmanes
‘Hi ha cyborgs a la cantonada’, per Rafael Haro
Diàleg

‘Hi ha cyborgs a la cantonada’, per Rafael Haro

fa 2 setmanes
Matemàtiques recreatives dominicals (89)
Diàleg

Matemàtiques recreatives dominicals (89)

fa 2 setmanes
Anton Monner: ‘A la Terra Alta fem llum per a un milió d’habitants, és incomprensible’
Diàleg

‘La miopia política del despoblament rural’, per Anton Monner

fa 2 setmanes
La feminista Marta Sans farà tàndem amb Lluc Ulldemolins a la CUP d’Alcanar
Diàleg

‘La nit dels prèmits’, per Marta Sans

fa 2 setmanes
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Les oficines de transició energètica ebrenques s’associen per activar més projectes i ajuts per a les empreses
  • ‘L’Institut de Deltebre amb Carme Pallarés’
  • ‘La llotja dels tractes’, la nova campanya comercial per la Festa del Renaixement

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ