L’Ajuntament d’Amposta ja ha fet efectiva la seva part del pagament per la sentència sobre la irregularitat de la reparcel·lació de la urbanització Eucaliptus. En concret el consistori ha hagut d’abonar uns 300.000 euros del total de la indemnització, que ascendeix a 1 milió.
Després d’un llarg procés judicial, el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya va dictaminar que s’havia de compensar l’adjudicació de la parcel·la per part de l’Ajuntament. La sentència també obligava a repercutir sobre els propietaris els costos derivats del procés d’equipament la finca propietat de l’empresa Apartamentos Delta S.L. De fet, han d’assumir la resta del cost, uns 700.000 euros. Un 90% de les quotes oscil·len entre els 25 euros i els 1.500 euros.
L’alcalde d’Amposta ha volgut remarcar el fet que “es tracta d’una situació de fa més de 14 anys, de governs anteriors, en concret de 2010”. Així es pronunciava també el passat 30 d’octubre, quan informava sobre el pacte que havia arribat l’ajuntament amb l’empresa.
Fes el teu comentari