El grup municipal de Junts per Tortosa ha tornat a denunciar la passivitat i la manca d’actuació del govern local, per iniciar les obres del segon aparcament als antics terrenys de Renfe.
El regidor Jordi Sorolla ha reclamat que l’Ajuntament comenci de manera immediata els treballs d’un equipament que considera “imprescindible i necessari” per al centre de la ciutat i el teixit comercial.
Segons Sorolla, Junts per Tortosa fa més d’un any i mig que reclama l’execució d’esta obra i, durant aquest temps, el govern municipal “ha anat donant una excusa diferent cada cop”. Ha recordat que el projecte es va anunciar diverses vegades com imminent:
“Al setembre de l’any passat ens van dir que ja tenien el permís d’Adif; al desembre, que havien reordenat el projecte; al febrer, que l’havien aprovat; al maig, que sortiria a licitació; i al setembre, que estava a punt d’adjudicar-se”, ha detallat Sorolla.
El regidor ha remarcat que el contracte d’adjudicació es va formalitzar el 8 d’octubre, però que, dos mesos després, no hi ha cap moviment ni explicació sobre l’inici de les obres. “Això demostra que l’aparcament no és una prioritat per al govern actual”, ha afegit.
Junts per Tortosa defensa que el projecte es va impulsar durant l’anterior mandat i ha de servir per complementar el primer aparcament existent, a més de facilitar l’accés d’ambulàncies a l’Hospital Verge de la Cinta.
La formació lamenta que, a les portes de la campanya de Nadal, la manca d’aparcaments pugui afectar negativament els comerciants del centre i insisteix que es tracta d’una necessitat urgent per a la ciutadania.











Fes el teu comentari