Complir els acords d’investidura. Esta és la condició que posa Esquerra Republicana per continuar negociant els pressupostos de la Generalitat.
El diputat republicà Albert Salvadó assegura en una entrevista a Canal 21 Ebre, que ara és el torn dels socialistes, tant a Barcelona com a Madrid, de complir la seua part del pacte.
Salvadó també estén la mà al PSC per arribar a un acord que permeta disposar de més recursos per millorar els serveis públics de Catalunya. Entre les qüestions que encara estan pendents hi ha la recaptació de l’IRPF, un aspecte que considera que els socialistes han de resoldre.
En clau ebrenca, el diputat republicà defensa que uns pressupostos expansius com els que ha presentat el Govern haurien d’incloure una aposta més clara per nous projectes a les Terres de l’Ebre. De moment, però, assegura que esta aposta no la “identifica” en el text aprovat per l’executiu.











Fes el teu comentari