El DeltaChamber Music Festival ha abaixat el teló a l’Arrossera de Deltebre després de 14 dies de concerts en una desena de municipis de les Terres de l’Ebre.
L’organització ha qualificat d’“edició rodona” aquesta onzena edició, tant pel resultat artístic com per la resposta del públic.
Músics ebrencs que tornen a casa
Una de les imatges destacades del festival ha estat la dels músics que desenvolupen la seua trajectòria arreu del món i que tornen al territori per compartir el seu talent amb el públic ebrenc.
Des de municipis com Deltebre i Amposta s’ha posat en valor la qualitat artística dels intèrprets i dels concerts programats.
Programes creats especialment per al festival
Sota el lema ‘Carrousel’, l’onzena edició de DeltaChamber ha desplegat diferents programes de concert amb un repertori ampli i divers.
Una de les singularitats del festival és que reuneix músics que, en molts casos, no havien treballat junts anteriorment. Durant els dies de residència artística, els intèrprets han preparat uns concerts creats expressament per a l’ocasió.











Fes el teu comentari