• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Els Bons Tortosa tornen amb 200.000 euros per incentivar el comerç local

per Joaquim Domingo
25 de setembre de 2026
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Els Bons Tortosa tornen aquest 2026 amb una nova edició destinada a incentivar les compres als establiments de la ciutat.

L’Ajuntament de Tortosa, la Cambra de Comerç i la federació Tortosa Més impulsen conjuntament una campanya que comptarà amb una partida de 200.000 euros.

Anunci

Els bons es podran utilitzar del 2 al 31 d’octubre en els establiments adherits, amb descomptes de fins a 15 euros segons l’import de la compra.

Fins a tres bons per persona

La mecànica de la campanya es manté respecte a l’any anterior. Les persones majors de 18 anys, tant de Tortosa com d’altres municipis, podran descarregar-se fins a tres bons de 5 euros a través de la plataforma bons.tortosa.cat.

Els vals tindran una validesa de set dies des de la seva descàrrega i només es podran bescanviar als establiments participants.

La campanya disposarà enguany de 34.000 bons.

Més de 790.000 euros en vendes l’any passat

La continuïtat de la iniciativa arriba després dels bons resultats de l’edició de 2025.

L’any passat es van utilitzar 33.692 bons, un 2,24% més que l’any anterior, amb un impacte directe de 791.664,99 euros en vendes als establiments adherits.

Segons les dades municipals, cada euro invertit en la campanya va generar una mitjana de 4,70 euros d’ingressos per als comerços participants.

Els sectors amb més volum de vendes van ser l’alimentació, la moda i roba esportiva i el calçat.

Ampliar l’impacte a més sectors

L’Ajuntament vol que aquesta edició tingui un impacte més repartit entre diferents activitats econòmiques.

La regidora de Comerç, Sònia Rupérez, ha animat més sectors a adherir-se, especialment àmbits com les perruqueries, farmàcies, oci i restauració.

Actualment ja hi ha més de 120 establiments adherits, tot i que l’objectiu és arribar als prop de 200 comerços i serveis participants.

L’alcaldessa de Tortosa, Mar Lleixà, ha destacat que la campanya suposa un esforç econòmic important per a l’Ajuntament, però també un retorn directe i indirecte per al comerç de proximitat.

La Cambra de Comerç i Tortosa Més també han reivindicat la importància de la iniciativa per generar activitat econòmica al conjunt del municipi.

Tags: Baix EbreBons Tortosacambra de comerçcomerç de proximitatcomerç localConsumdescomptesMar LleixàSònia RupérezTortosaTortosa Més

Anunci

Related Posts

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
Actualitat

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte

fa 51 segons
Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
Actualitat

Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa

fa 5 hores
Actualitat

El 70% dels ebrencs rebutgen el bou embolat i el capllaçat, segons un estudi de Prou Correbous

fa 1 dia
ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N
Actualitat

ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N

fa 1 dia
Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any
Actualitat

Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any

fa 1 dia
Junts per Tortosa reclama més ‘ordre i el control’ del padró
Actualitat

Junts per Tortosa reclama més ‘ordre i el control’ del padró

fa 1 dia
El festival Posa-hi tu l’Accent reivindica la riquesa del tortosí i la diversitat dialectal del català
Actualitat

El festival Posa-hi tu l’Accent reivindica la riquesa del tortosí i la diversitat dialectal del català

fa 1 dia
Marc Chavalera serà el candidat d’Esquerra a Alcanar per les municipals
Actualitat

Marc Chavalera serà el candidat d’Esquerra a Alcanar per les municipals

fa 1 dia
Aigües de Tortosa inicia la renovació dels 15.700 comptadors d’aigua del municipi
Actualitat

Aigües de Tortosa inicia la renovació dels 15.700 comptadors d’aigua del municipi

fa 4 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
  • Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
  • El 70% dels ebrencs rebutgen el bou embolat i el capllaçat, segons un estudi de Prou Correbous

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ