El Departament de Salut ha informat este dimecres de 13 nous positius per coronavirus a les Terres de l’Ebre. Per tant, ja són 552 casos acumulats al territori des de l’inici de la pandèmia. Això són 216 positius més des del 21 de juny, quan va acabar l’estat d’alarma i l’aixecament de les restriccions pel que fa a la mobilitat entre regions sanitàries. A més, les Terres de l’Ebre han deixat de ser el territori amb menys positius confirmats, ja que supera els 547 casos acumulats de l’Alt Pirineu i Aran.
En canvi, el registre de Salut no comptabilitza noves morts relacionades amb la covid-19. Així, des de l’inici de la pandèmia, a la Regió Sanitària Terres de l’Ebre han mort un total de 51 persones, amb 19 positius i 32 sospitosos.
A Catalunya s’ha sumat 683 nous positius per covid-19 confirmats per PCR o epidemiològicament respecte al balanç de fa 24 hores, segons les últimes dades de Salut. Això situa la xifra global en 80.655, però puja fins a 93.361 si es tenen en compte les proves serològiques (969 més). Dels casos nous amb prova confirmada, 203 són a la regió sanitària metropolitana sud (138 per PCR a l’Hospitalet de Llobregat), 181 a la de Barcelona ciutat (tot i que a la capital catalana es registren 239 nous casos per PCR), i 140 a la metropolitana nord. A la regió de Lleida s’han registrat 80 nous casos per PCR o epidemiològicament (61 per PCR al Segrià). Les funeràries han reportat 8 noves morts i el total és de 12.710 defuncions.

Fes el teu comentari