• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Roig (PSC): ‘Si Roigé ens proposa entrar al govern de Tortosa, ho valorarem’

per Gustau Moreno
25 de setembre de 2019
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Enric Roig ha deixat este dijous la porta oberta a escoltar una proposta de Meritxell Roigé perquè el PSC es puga incorporar al govern de Tortosa. Tot i que a la suma de Junts i del PSC encara li faltaria un regidor per tenir la majoria absoluta del ple, Roig ha deixat clar que estudiarien l’oferta per “lleialtat institucional”, i que després l’assemblea local prendrà la decisió que considere més oportuna per al bé del municipi. “Per tant, si en algun moment la senyora Roigé ens fa alguna proposta, nosaltres com a partit i com a força amb voluntat de fer una oposició contundent però amb lleialtat institucional, la valorarem i prendrem la decisió, en el sí de la nostra executiva i de la nostra assemblea, que creurem més oportuna per al bé de Tortosa”, ha assegurat Roig durant una entrevista a Canal 21 Ebre.

Amb tot, Roig no descarta influir el govern des de l’oposició, i fins i tot ha tornat a plantejar un govern de concentració. “La senyora Roigé té un terç dels regidors de l’Ajuntament, és una majoria minoritària”, ha apuntat. “A partir d’aquí, podem treballar conjuntament totes les forces per tirar-lo endavant. Sóc dels que va dir que a Tortosa feia falta un govern de concentració, i em van dir que estava boig”, ha remarcat Roig, que ha rebutjat les picabaralles personals i el “tacticisme polític” d’altres grups. “Penso que com a oposició podem fer bona feina, però si la senyora Roigé ens fa alguna proposta, nosaltres la valorarem, evidentment”, ha dit.

Anunci

Roig ha insistit en què l’alcaldessa no els ha proposat una entrada del PSC al govern municipal, sinó que han negociat cada tema de manera puntual; però també ha remarcat que els socialistes “no guardaran absències”. En este sentit, ha recordat que eren partidaris d’un govern d’esquerres, però que Movem no ha sabut negociar un govern amb el PSC i Esquerra. “El senyor Jordan va ser incapaç de formar un govern, ell era l’alternativa, però no habut negociar ni mesurar bé; a més, hi ha el problema que el senyor Faura no vol fer alcalde el senyor Jordan, per un tema d’estratègia claríssima d’ERC”, ha valorat Roig.

D’altra banda, Roig ha afirmat que la prioritat del govern municipal hauria de ser resoldre les deficiències i els incompliments dels contractes de l’enllumenat públic i de la neteja. A pocs dies perquè es compleixin els primers 100 dies del nou govern, el portaveu del PSC ha valorat la “bona voluntat” de l’alcaldessa a l’hora de negociar els temes, però també la inexperiència dels regidors que s’estrenen en el càrrec. Segons Roig, la negociació de les ordenances i del pressupost, així com la presentació o no del nou Pla d’Acció Municipal (PAM), serviran per avaluar l’acció de govern durant el nou curs polític.

*Podeu veure l’entrevista íntegra clicant aquí.

Tags: Baix EbreEnric RoigERCJordi JordanJunts per TortosaMeritxell RoigéMovem TortosaPolíticaPSCTortosaXavier Faura

Anunci

Related Posts

Les Terres de l’Ebre preveuen una Setmana Santa amb ocupacions superiors al 80%
Actualitat

Les Terres de l’Ebre preveuen una Setmana Santa amb ocupacions superiors al 80%

fa 4 hores
Amposta transforma l’avinguda Santa Bàrbara en un eix més verd, accessible i sostenible
Actualitat

Amposta transforma l’avinguda Santa Bàrbara en un eix més verd, accessible i sostenible

fa 5 hores
Junts per Tortosa denuncia pèrdues de 166.000 euros a TortosaSport i alerta pel futur del WIN
Actualitat

Junts per Tortosa denuncia pèrdues de 166.000 euros a TortosaSport i alerta pel futur del WIN

fa 22 hores
Junts manté el compromís amb el PSC pel relleu a l’alcaldia de l’Ametlla de Mar però reclama una majoria estable
Actualitat

Junts manté el compromís amb el PSC pel relleu a l’alcaldia de l’Ametlla de Mar però reclama una majoria estable

fa 23 hores
La Ribera d’Ebre reforça la candidatura de la gigafactoria d’IA amb un acord unànime amb l’INCASÒL
Actualitat

La Ribera d’Ebre reforça la candidatura de la gigafactoria d’IA amb un acord unànime amb l’INCASÒL

fa 23 hores
L’Ampolla tanca el 2025 amb endeutament zero i gairebé 1,9 milions de romanent
Actualitat

L’Ampolla tanca el 2025 amb endeutament zero i gairebé 1,9 milions de romanent

fa 23 hores
Amposta tanca el 2025 amb superàvit i reforça la seua salut financera amb més inversió i menys deute
Actualitat

Amposta tanca el 2025 amb superàvit i reforça la seua salut financera amb més inversió i menys deute

fa 24 hores
La consellera Romero defensa que el nou finançament permetrà “polítiques valentes i necessàries”
Actualitat

La consellera Romero defensa que el nou finançament permetrà “polítiques valentes i necessàries”

fa 2 dies
La CUP rebutja l’augment del 56% a les tarifes d’Aigües de Tortosa
Actualitat

Aigües de Tortosa invertirà 2,5 milions en telelectura i millores a la xarxa d’aigua

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Les Terres de l’Ebre preveuen una Setmana Santa amb ocupacions superiors al 80%
  • Amposta transforma l’avinguda Santa Bàrbara en un eix més verd, accessible i sostenible
  • Junts per Tortosa denuncia pèrdues de 166.000 euros a TortosaSport i alerta pel futur del WIN

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ