• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Paüls sap que ha guanyat població pel consum d’aigua i la generació de residus

per Gustau Moreno
28 d'octubre de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’alcalde de Paüls, Enric Adell, ha explicat que han detectat un augment de la població des de l’inici de la pandèmia, tot i que encara no s’ha traduït en una pujada significativa del padró municipal. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Adell ha explicat que des del març han registrat un creixement dels consums d’aigua d’entre el 30 i el 40%, i que la generació de residus també s’ha incrementat amb registres semblants. Segons Adell, durant els darrers mesos s’han produït uns consums rècord que “mai de la vida” havien tingut a Paüls. Per tant, dedueixen que hi ha molta més gent residint al poble.

Segons el padró del 2019 que figura a l’Institut d’Estadística de Catalunya (Idescat), Paüls tenia 556 habitants abans del coronavirus. Adell ha calculat que l’increment de població també podria ser d’un 30%. L’alcalde ha detallat que els nous veïns són gent que ja tenia casa a Paüls o que ha tornat al poble des de les ciutats, en el context de la pandèmia. Adell ha remarcat que és dur haver d’atribuir-ho al coronavirus, però ha assenyalat que la situació actual pot servir per frenar el despoblament del món rural i perquè pobles com Paüls tinguen futur.

Anunci

D’altra banda, Adell ha valorat la situació a Paüls, on s’han produït pocs casos durant les darreres setmanes, tot i el repunt de la pandèmia al territori. L’alcalde ha donat per bo que els tancaments i la resta de mesures siguen uniformes arreu de país, per protegir la salut de les persones. I és que obrir només els bars i restaurants dels pobles amb menys positius podria representar un risc per a la població.

Adell també ha detalalt que a Paüls continuaran desinfectant els espais comuns i les zones més concorregudes de la població. Això és el que es va fer durant el primer estat d’alarma i també durant els mesos en què la incidència del coronavirus era menor al territori, ja que durant l’estiu Paüls ha tingut una alta afluència de visitants.

Tags: Baix EbreCoronavirusEconomiaEnric AdellERCPaülsSocietat

Anunci

Related Posts

De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta
Actualitat

De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta

fa 19 hores
Aviam si cau de veritat
Actualitat

Tortosa es mou per retirar el monument franquista de l’Ebre i es reunirà amb Justícia al maig

fa 20 hores
L’alcalde de Móra d’Ebre demana comprar al comerç local quan acabe la crisi del covid-19
Actualitat

Móra d’Ebre activa una campanya per ampliar la base de dades d’espais i atraure noves empreses

fa 20 hores
Experts de vuit països avaluen si la nuclear d’Ascó podria operar a llarg termini
Actualitat

Ecologistes en Acció titlla de “simplista” l’allargament de les nuclears i acusa Von der Leyen d’“analfabeta energètica”

fa 21 hores
El CAT adapta el pla de sequera a la nova capacitat de Mequinensa i reforça la gestió de l’aigua
Actualitat

El CAT adapta el pla de sequera a la nova capacitat de Mequinensa i reforça la gestió de l’aigua

fa 2 dies
Entitats ecologistes exigeixen frenar la destitució del director dels Ports i alerten d’un “precedent perillosíssim”
Actualitat

Entitats ecologistes exigeixen frenar la destitució del director dels Ports i alerten d’un “precedent perillosíssim”

fa 2 dies
La Generalitat encara no ha comunicat a Tortosa quan desmantellarà el monument
Actualitat

La CUP Tortosa reclama reactivar la retirada del monument franquista de l’Ebre després del revés judicial als recursos

fa 2 dies
Més d’un miler de docents carreguen contra l’acord amb CCOO i UGT i el qualifiquen d’“error històric”
Actualitat

Més d’un miler de docents carreguen contra l’acord amb CCOO i UGT i el qualifiquen d’“error històric”

fa 3 dies
Amposta consolida Lo Sindicat com a motor d’ocupació amb 3.500 persones ateses i 223 insercions laborals
Actualitat

Amposta consolida Lo Sindicat com a motor d’ocupació amb 3.500 persones ateses i 223 insercions laborals

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  •  “Escoltar, actuar i cuidar Amposta: el compromís de Pere Montañana”, per Gabriel Perles
  • De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta
  • Tortosa es mou per retirar el monument franquista de l’Ebre i es reunirà amb Justícia al maig

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ