• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

‘De la mar, al plat!’, la campanya per consumir peix i marisc de la mar de l’Ebre

per Redacció
9 de desembre de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El Grup d’Acció Local Pesquer (GALP) Mar de l’Ebre ha presentat este dimecres des d’EbreTerra, a Deltebre, la campanya de promoció de peix i marisc fresc de llotja “De la mar, al plat!”. Una campanya que té un doble objectiu: per una banda, incentivar el consum de peix i marisc fresc de les confraries de pescadors de les Terres de l’Ebre a poques setmanes del Nadal, i en segon lloc, fer possible que les noves generacions opten per consum de peix fresc en detriment de peix d’altres zones del món i de molta menys qualitat. L’acció ha comportat l’elaboració de receptes innovadores de tres espècies de la mar de l’Ebre ( pop, moixarra i rap), que han cuinat tres cuiners de referència de la Ràpita, Deltebre i l’Ametlla de Mar. Els cuiners que han participat són Albert Guzman, Sergi Piñol (Les Dunes) i Miquel Tomàs (La Taverna del Port).

A més, a part de la pròpia recepta, s’han elaborat uns vídeos que pretenen explicar de forma pedagògica i pels mateixos cuiners com es netegen els peixos i quins secrets són els millors per tastar estos productes. Finalment, l’acció pretén fidelitzar el sector de la restauració a les Terres de l’Ebre que opten per comprar peix i marisc de llotja, fel pel qual cada confraria de pescadors lliurarà uns davantals corporatius de la campanya.

Anunci

El gerent del GALP Mar de l’Ebre, Joan Alginet, ha donat els detalls de la campanya que té una missió doble, la “promoció, però sobretot conscienciació a la ciutadania que el peix fresc juga un paper clau en la nostra salut”. Així, ha explicat que s’elaboraran uns vídeos pedagògics amb els tres cuiners que participen de la campanya, que es difondran mitjançant les xarxes socials del GALP i per la premsa de territori. “El GALP té una missió important de posar en valor el producte de la mar de l’Ebre, i pensem que amb accions que difonguin aquesta riquesa, surt guanyant el sector pesquer però sobretot el conjunt d’accions derivades, com són el turisme i la restauració”, ha afirmat Alginet.

La presentació ha anat a càrrec de Laura Fabra, consellera comarcal d’EbreTerra; Jordi Gaseni, alcalde de l’Ametlla de Mar i president del GALP Mar de l’Ebre i de Jesús Gómez, director dels serveis territorials d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació a les Terres de l’Ebre. Han assistit també els representats de les tres confraries de pescadors que han participat de la campanya, la de Deltebre, la de l’Ametlla de Mar i la de Sant Carles de la Ràpita.

*També pots veure la notícia de Canal 21 Ebre:

Tags: Albert GuzmánBaix EbreConfraria de Pescadors de la RàpitaDeltebreEbreTerraEconomiaGALP Mar de l'EbreJoan AlginetL'Ametlla de MarLaura FabraMiquel TomàsPescaSant Carles de la RàpitaSergi Piñol

Anunci

Related Posts

Carlos Prieto: ‘Hem de treballar en infraestructures resilients al canvi climàtic’
Actualitat

Carlos Prieto: ‘Hem de treballar en infraestructures resilients al canvi climàtic’

fa 3 hores
Ebreokasió amplia concessionaris i consolida el creixement dels darrers anys
Actualitat

Ebreokasió amplia concessionaris i consolida el creixement dels darrers anys

fa 4 hores
La cinquena edició del Festival Artèria de Tortosa tanca amb més de 3.000 assistents
Actualitat

La cinquena edició del Festival Artèria de Tortosa tanca amb més de 3.000 assistents

fa 7 hores
El PP es reactiva a Tortosa amb Joan Arias al capdavant de la nova junta local
Actualitat

El PP es reactiva a Tortosa amb Joan Arias al capdavant de la nova junta local

fa 8 hores
Tortosa congela les ordenances fiscals i aprova incentius a l’habitatge
Actualitat

Tortosa congela les ordenances fiscals i aprova incentius a l’habitatge

fa 8 hores
Sàmper demana celeritat al consorci de compensació d’assegurances pels afectats dels aiguats de les Terres de l’Ebre
Actualitat

Sàmper demana celeritat al consorci de compensació d’assegurances pels afectats dels aiguats de les Terres de l’Ebre

fa 10 hores
L’escola Horta Vella de la Ràpita recuperarà les classes el proper dilluns
Actualitat

L’escola Horta Vella de la Ràpita recuperarà les classes el proper dilluns

fa 3 dies
Móra la Nova tindrà un laboratori tecnològic espacial amb cinc antenes
Actualitat

Móra la Nova tindrà un laboratori tecnològic espacial amb cinc antenes

fa 3 dies
Tortosa commemorarà l’Any Manuel Pérez Bonfill durant el 2026
Actualitat

Tortosa commemorarà l’Any Manuel Pérez Bonfill durant el 2026

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Carlos Prieto: ‘Hem de treballar en infraestructures resilients al canvi climàtic’
  • Ebreokasió amplia concessionaris i consolida el creixement dels darrers anys
  • La cinquena edició del Festival Artèria de Tortosa tanca amb més de 3.000 assistents

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ