L’Ajuntament de Santa Bàrbara ha declarat dos dies de dol oficial per la mort del nadó desaparegut des de feia dies. El consistori ha decidit suspendre tots els actes institucionals durant els dies 4 i 5 de setembre i les banderes onegen a mig pal. També s’ha convocat a la ciutadania a participar en un minut de silenci que tindrà lloc davant l’Ajuntament a les set de la tarda aquest divendres.
En un comunicat a través de les xarxes socials, l’Ajuntament ha manifestat la “consternació i dolor de tota la comunitat” davant aquesta tràgica pèrdua. També ha expressat el “més sentit condol, suport i solidaritat a la família i a les persones més properes”, “tot respectant la seva intimitat i el seu dolor”. A les portes de la casa els veïns han posat espelmes i flors.
Els Mossos d’Esquadra van localitzar aquest dijous les restes de la criatura a l’habitatge de Santa Bàrbara on el buscaven des del cap de setmana i on també es van trobar una trentena de gossos i grans quantitats de brossa. Aquest divendres un equip de neteja continuava traient bosses de l’habitatge, que es troba en un greu estat de deteriorament i males condicions.
Els pares estan detinguts a l’espera de decidir si els envien a la presó o els deixen en llibertat amb mesures cautelars.












Fes el teu comentari