• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Roigé afirma que Tortosa no admetrà ‘cap més retard’ en l’ampliació de l’hospital

per Gustau Moreno
29 de juny de 2021
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

L’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé ha explicat este dimarts que ha demanat una reunió amb el nou conseller de Salut, Josep Maria Argimon, per parlar sobre el projecte d’ampliació de l’hospital Verge de la Cinta, amb temes pendents com el trasllat del dipòsit i la possible afectació de les obres sobre el patrimoni. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Roigé ha dit que confia en poder fer la reunió el més ràpid possible, per accelerar també l’inici de les obres. De fet, Roigé ha dit que no s’entendria que es demorés novament la decisió, ara que al Parlament tornarà el debat sobre la construcció d’un nou hospital a Tortosa. “A cada legislatura hi ha hagut una proposta de resolució demanant un nou hospital”, ha dit l’alcaldessa, en referència a l’última iniciativa parlamentària del PSC, “i per tant això no té per què paralitzar res”.

“Si el govern de la Generalitat va prendre una decisió, que era fer aquesta ampliació, que almenys suposa disposar dels espais per ampliar l’hospital i també la creació d’un aparcament, ara no pot ser que es paralitze. No es pot admetre i per part de l’Ajuntament no estem disposats a admetre cap més retard, ni que es qüestone aquest fet”, ha deixat clar l’alcaldessa de Tortosa. “En tot cas, natros sempre hem dit que no renunciem mai a un nou hospital, però el que no podem fer és esperar 15 anys més a que es prengue una decisió”, ha afegit Roigé, abans de concloure: “Ara el que necessitem són solucions ja”.

Anunci

A més, Roigé també s’ha referit al possible trasllat del CAP Baix Ebre. L’alcaldessa ha confirmat les negociacions amb Salut per cedir els terrenys, però ha dit que també cal parlar del retorn de les especialitats al CAP Baix Ebre o de la construcció del nou consultori de Jesús. “Ens va sorprendre una mica que just després d’eleccions es comencés a parlar d’això [del nou CAP de Ferreries], quan ja hi havia també l’anunci d’un canvi de color polític al departament. Nosaltres el que vam dir com a Ajuntament és que, evidentment, benvinguda una nova inversió a la ciutat, i que posaríem a disposició els terrenys, si fos necessari. En tot cas, l’ampliació de l’hospital és prioritària, el CAP de Jesús és prioritari, el retorn de l’especialitat de Pediatria, que continua en un altra ciutat, és absolutament necessari, i el CAP Baix Ebre, també”, ha sentenciat Roigé.

En este punt, l’alcaldessa ha reiterat que els urgeix parlar amb el nou conseller de Salut. “Tenim moltes inversions a la vista i per això hem demanat hora, perquè se’ns prioritze i se’ns digue clarament quina és la voluntat del govern de la Generalitat. Natros hi posarem tot de la nostra part perquè sigue una realitat, si realment darrera d’aquests anuncis hi ha possibilitats, voluntat política i disponibilitat econòmica”, ha afegit Roigé.

D’altra banda, l’alcaldessa ha repassat algunes obres que està realitzant l’Ajuntament, i que ara encaren la seua recta final. Així, ha explicat que ja han començat a posar el paviment de la plaça de l’Ajuntament, amb la previsió que les obres puguen estar acabades a finals d’agost. De fet, la idea és poder fer-hi alguns actes a les festes de la Cinta, tant a la plaça de l’Ajuntament com a la nova plaça de la Catedral. Finalment, Roigé ha rebutjat les crítiques de Movem Tortosa a l’excés de ciment i formigó en les obres municipals. En este sentit, l’alcaldessa ha defensat l’actuació al nou passeig del barri del Castell i ha recordat que amb el projecte inicial hi havia el perill d’ensorrar el sector.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: Baix EbreEl futur de l'HTVCGeneralitat de CatalunyaHTVCJosep Maria ArgimonJunts per TortosaMeritxell RoigéPDeCATPolíticaSalutTortosaUrbanisme

Anunci

Related Posts

Amposta ja ha executat prop del 50% del PAM i confia superar els 20 MEUR d’inversió en acabar el mandat
Actualitat

Amposta ja ha executat prop del 50% del PAM i confia superar els 20 MEUR d’inversió en acabar el mandat

fa 2 hores
Suport de la Junta de Personal Docent de l’Ebre al claustre de l’institut Dertosa, en la polèmica per l’elecció de la nova direcció
Actualitat

Suport de la Junta de Personal Docent de l’Ebre al claustre de l’institut Dertosa, en la polèmica per l’elecció de la nova direcció

fa 2 hores
Bot crida a invertir en un nou restaurant a l’antiga estació per on cada any passen més de 70.000 ciclistes
Actualitat

Bot crida a invertir en un nou restaurant a l’antiga estació per on cada any passen més de 70.000 ciclistes

fa 2 hores
El COPATE fa el primer de quatre tractaments contra el mosquit als arrossars pròxims als pobles del Delta
Actualitat

El COPATE fa el primer de quatre tractaments contra el mosquit als arrossars pròxims als pobles del Delta

fa 3 hores
L’operatiu contra la multireincidència a Tortosa acaba amb 17 denúncies
Actualitat

L’operatiu contra la multireincidència a Tortosa acaba amb 17 denúncies

fa 5 hores
MónFILMAT compleix el desè aniversari en la seva edició més ‘eclèctica’
Actualitat

MónFILMAT compleix el desè aniversari en la seva edició més ‘eclèctica’

fa 7 hores
El Win Complex Esportiu Tortosa tanca el curs amb una festa de 12 hores amb múltiples activitats
Actualitat

El Win Complex Esportiu Tortosa tanca el curs amb una festa de 12 hores amb múltiples activitats

fa 8 hores
L’Estat espanyol adjudica 242,8 MEUR a dos projectes d’hidrogen verd a Ascó i a la Pobla de Mafumet
Actualitat

L’Estat espanyol adjudica 242,8 MEUR a dos projectes d’hidrogen verd a Ascó i a la Pobla de Mafumet

fa 3 dies
Salut desplega el nou programa de cribratge de càncer de coll uterí a l’Ebre
Actualitat

Salut desplega el nou programa de cribratge de càncer de coll uterí a l’Ebre

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Amposta ja ha executat prop del 50% del PAM i confia superar els 20 MEUR d’inversió en acabar el mandat
  • Suport de la Junta de Personal Docent de l’Ebre al claustre de l’institut Dertosa, en la polèmica per l’elecció de la nova direcció
  • Bot crida a invertir en un nou restaurant a l’antiga estació per on cada any passen més de 70.000 ciclistes

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ