• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Els Bombers ja tenen controlat l’incendi de la Pobla de Massaluca

per ACN
13 d'agost de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
Els Bombers ja tenen controlat l’incendi de la Pobla de Massaluca

El Centre de Comandament de l'incendi de la Pobla de Massaluca, a la Terra Alta. // ACN.

Els Bombers de la Generalitat ja tenen controlat l’incendi de la Pobla de Massaluca, que va començar aquest dijous a primera hora de la tarda i que, segons l’últim balanç disponible d’Agents Rurals, va cremar 63,27 hectàrees. El cos ha informat que mantindrà un dispositiu d’11 camions d’aigua i sis vehicles lleugers a la zona per precaució davant de l’onada de calor. També hi haurà disponible al lloc un helicòpter. La trentena de campistes desallotjats per la policia ja van poder tornar al càmping un cop estabilitzat l’incendi. La circulació per la TV-7411 s’ha obert però es manté el tall a la TV-7231, a la Pobla de Massaluca, per tasques de neteja de la via. La circulació de la línia R15 entre Reus i Saragossa s’ha reprès.

Els Bombers han donat per controlat l’incendi, on treballaven des de dijous a les 14.11 hores, a les 8.00 d’aquest matí. El foc va començar a prop de la carretera TV-7231, entre la Pobla de Massaluca, a la Terra Alta, i Faió, a la comarca aragonesa del Baix Aragó-Casp.

Anunci

Els efectius van estabilitzar el foc dijous al vespre, i han estat treballant tota la nit per mantenir estable el flanc esquerre, revisar i extingir la cua del flanc esquerre i la cua del flanc dret, i repassar el cap de l’incendi i el bosc de la ribera, on aquest matí encara hi havia algun punt calent.

El flanc esquerre, que era el més llarg i el que podia donar continuïtat al foc cap a Catalunya, s’ha repassat amb càmera tèrmica per detectar possibles punts calents. Un cop comprovat que el perímetre estava fred i es mantenia estable, l’incendi s’ha donat per controlat.

Malgrat això, es mantindrà un dispositiu d’11 camions d’aigua i cinc vehicles lleugers de coordinació i comandament, inclosos efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAF) i la unitat sanitaritzada, que faran tasques d’inspecció i revisió del perímetre per detectar i apagar fumeroles, possibles represes o punts calents. L’helicòpter bombarder estarà activat a laz ona per donar suport.

L’últim balanç actualitzat del cos d’Agents Rurals sobre l’extensió del foc indica que ha afectat 63,26 hectàrees, totes en territori català. La potencialitat de l’incendi, però, superava les 1.200 hectàrees.

El Servei Català de Trànsit ha informat que s’ha reobert al circulació a la TV-7411 però que es manté el tall de la TV-7231, a la Pobla de Massaluca, per tasques de neteja de la via. Protecció Civil també informa de la fi de la prealerta del Ferrocat (Pla d’emergències en transport de viatgers per ferrocarril), que permet reestablir la línia Reus-Saragossa, R15, en ambdós sentits de la marxa, i que havia estat tallada per l’incendi forestal entre Fabara i Flix.

Tags: BombersLa Pobla de MassalucaMedi AmbientPobla de MassalucaSocietatTerra Alta

Anunci

Related Posts

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
Actualitat

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte

fa 5 hores
Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
Actualitat

Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa

fa 10 hores
La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural
Actualitat

La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural

fa 10 hores
El CAT aprova un increment de la tarifa de l’1,5% per al 2027
Actualitat

El CAT aprova un increment de la tarifa de l’1,5% per al 2027

fa 10 hores
El president d’Efial admet els fets i les acusacions a la Fiscalia en el judici per la trama d’adjudicacions irregulars
Actualitat

El president d’Efial admet els fets i les acusacions a la Fiscalia en el judici per la trama d’adjudicacions irregulars

fa 11 hores
El PP acorda amb Vox no presentar-se al Senat per Tarragona i Girona
Actualitat

El PP acorda amb Vox no presentar-se al Senat per Tarragona i Girona

fa 11 hores
Actualitat

El 70% dels ebrencs rebutgen el bou embolat i el capllaçat, segons un estudi de Prou Correbous

fa 1 dia
ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N
Actualitat

ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N

fa 1 dia
Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any
Actualitat

Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
  • Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
  • La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ