• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

De la Vega (PSC): ‘S’està normalitzant la violència contra les seus dels partits’

per Gustau Moreno
22 d'octubre de 2019
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

El primer secretari del PSC a les Terres de l’Ebre, ha denunciat l’aparició de pintades a la seu dels socialistes de Móra d’Ebre. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Manel de la Vega ha justificat que este diumenge parlés de “violència” per condemnar estos fets, amb motiu d’un missatge que de seguida va rebre més de 300 comentaris a Twitter. De fet, ha lamentat que els independentistes no hagin lamentat la pintada contra la seu del PSC morenc, i que estiguen “normalitzant” els atacs contra partits. “Però el que és curiós és que ningú, en cap moment, ni l’Antonio Baños, reconeix que el que es va fer allà està malament. Que les pintades o assenyalar partits polítics està malament”, ha lamentat. “A més, es curiós perquè posen ’Marlaska carnicer’, amb una falta dortografia garrafal”, ha ironitzat De la Vega. “Ells diuen que banalitzo la violència, però ells el que han fet és normalitzar la violència contra els partis polítics. El normal ara és que pots anar a la seu d’un partit i fer les pintades que et doni la gata, o que tu quan t’aixeques pots anar-te’n al pont de l’Estat i tallar la circulació”, ha remarcat el dirigent del PSC ebrenc.

La nostra repulsa a les pintades a la seu del PSC de Móra d’Ebre. La violència no té lloc en la nostra democràcia #TerresdelEbre pic.twitter.com/om3enF1NpF

— Manel de la Vega (@maneldelavega) October 20, 2019

D’altra banda, De la Vega ha lamentat la violència que s’ha desfermat als carrers de Barcelona i d’altres ciutats catalanes. El dirigent socialista s’ha manifestat a favor del diàleg, tot i que ha dit que la solució no arribarà d’avui per a demà. En este sentit, ha demanat al president Quim Torra que condemne la violència “de forma explícita”. Segons De la Vega, el president de la Generalitat ha abandonat els Mossos d’Esquadra i la Policía Nacional perquè és “un activista més”, i també perquè “coincideix ideològicament amb els que causen la violència”. “Un president de la Generalitat ha de condemnar explícitament esta violència, però el president Torra no va fer-ho ni va donar suport a les forces de seguretat”, ha assenyalat. “El president ha animat a què es produeixin estos fets violents”, ha denunciat De la Vega.

Anunci

A més, tot i que ha afirmat que la gent ha de protestar contra la sentència si la considera injusta, ha dit que els manifestants independentistes estan “abusant” dels talls de carretera, ja que estan perjudicant l’economia del país i també la resta de la ciutadania. Segons De la Vega, Torra hauria de dimitir, però creu que és possible que hi hagi eleccions a Catalunya perquè el govern està molt desunit. “Al govern de la Generalitat hi ha una descoordinació absoluta, i fins i tot els dirigents d’ERC i de JuntsXCat tenen enfrontaments viscerals que es veuen al mateix Parlament. Torra té una relació nefasta amb ERC, i després del que ha passat esta última setmana jo crec que hi haurà eleccions sí o sí, perquè Catalunya no pot suportar més un govern que està desunit”, ha conclòs De la Vega, tot recordant també que el conseller Josep Bargalló va insultar els funcionaris públics a Tortosa, quan fa uns dies va dir que estaven apoltronats.

Tags: Baix EbreCatalunyaManel de la VegaPolíticaPSCTortosaXarxes

Anunci

Related Posts

La URV tria rector la setmana vinent amb duel entre Josep Pallarès i Domènec Puig
Actualitat

La URV tria rector la setmana vinent amb duel entre Josep Pallarès i Domènec Puig

fa 14 hores
L’Ametlla de Mar impulsa la restauració de les dunes de cinc cales del municipi
Actualitat

L’Ametlla de Mar impulsa la restauració de les dunes de cinc cales del municipi

fa 15 hores
Tortosa negocia integrar la Clínica Terres de l’Ebre i l’Hospital de Jesús a Salut Terres de l’Ebre
Actualitat

Tortosa negocia integrar la Clínica Terres de l’Ebre i l’Hospital de Jesús a Salut Terres de l’Ebre

fa 1 dia
Mescla 2026 arrenca a Deltebre amb 56 estands i una aposta conjunta pel territori
Actualitat

Mescla 2026 arrenca a Deltebre amb 56 estands i una aposta conjunta pel territori

fa 1 dia
El festival Toca’m ompli Tortosa de pianos i música en espais emblemàtics
Actualitat

El festival Toca’m ompli Tortosa de pianos i música en espais emblemàtics

fa 1 dia
El Copate adjudica per 5,3 milions l’ampliació de l’abocador de Mas de Barberans
Actualitat

El Copate adjudica per 5,3 milions l’ampliació de l’abocador de Mas de Barberans

fa 1 dia
Un miler de docents es manifesten a Tortosa i irrompen als instituts i a l’Ajuntament
Actualitat

Un miler de docents es manifesten a Tortosa i irrompen als instituts i a l’Ajuntament

fa 2 dies
Móra d’Ebre projecta el nou heliport 24 hores al costat de l’N-420, entre el circuit i el karting
Actualitat

Móra d’Ebre projecta el nou heliport 24 hores al costat de l’N-420, entre el circuit i el karting

fa 2 dies
ERC arrenca el compromís del Parlament per millorar els serveis ferroviaris de les Terres de l’Ebre
Actualitat

ERC arrenca el compromís del Parlament per millorar els serveis ferroviaris de les Terres de l’Ebre

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • La URV tria rector la setmana vinent amb duel entre Josep Pallarès i Domènec Puig
  • L’Ametlla de Mar impulsa la restauració de les dunes de cinc cales del municipi
  • Tortosa negocia integrar la Clínica Terres de l’Ebre i l’Hospital de Jesús a Salut Terres de l’Ebre

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ