• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Deltebre i Sant Jaume organitzen rutes literàries per redescobrir els racons del Delta

per Redacció
18 de març de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Deltebre i Sant Jaume d’Enveja segueixen impulsant accions  conjuntes per reforçar la marca Delta. Si bé fa pocs mesos es va realitzar el Volta i Tapa’t, la  ruta de tapes entre les dues poblacions, aquesta setmana s’ha presentat les rutes literàries  per Deltebre i per Sant Jaume d’Enveja. “Més enllà de la lluita conjunta contra la  regressió, des de Deltebre i des de Sant Jaume compartim la voluntat de desplegar accions,  serveis i projectes comuns que ens permetin millorar la vida dels nostres veïns i veïnes”, ha dit l’alcalde de Deltebre, Lluís Soler. “I en  el cas d’aquestes rutes són una oportunitat per aprendre a descobrir el  nostre Delta des de les paraules i des de la lectura”, ha afirmat Soler.

En la mateixa línia, l’alcalde de Sant Jaume, Joan Castor Gonell, ha detallat que “aquestes  rutes ens han de permetre seguir creant la necessitat de protecció d’aquests espais tant fràgils del Delta i, a la vegada, són una oportunitat per generar sinèrgies entre paisatge i promoció cultural”.  

Anunci

En total, es realitzaran quatre rutes, dos a cada població, per redescobrir paisatges a través del  recull d’obres i de textos d’autors del territori com ara Gerard Vergés, Sebastià Juan Arbó, Baltasar  Casanova, Laia Viñas, Maria Climent… La primera d’aquestes rutes serà el proper 26 de  març a l’Illa de Buda i s’emmarcarà a través de l’obra ‘L’Obsessió de les dunes’, de Zoraida  Burgos. Les rutes es reprendran el mes de juny, a la Finca de Bombita, el mes d’octubre, a la  via verda de Sant Jaume, i el mes de desembre, novament a Deltebre, a la Bassa de les Olles  i al port d’Illa de Mar.  

La regidora de Cultura i Ensenyament de Sant Jaume, Mònica Colàs, ha manifestat que “les  rutes estan distribuïdes en el temps per així poder gaudir dels diferents colors del Delta i del  contrast de paisatges depenent de l’estació”.  Finalment, la regidora de Foment Cultural, Anna Giménez, ha subratllat que “aquesta acció se  suma a la resta d’actuacions que estem realitzant des de l’Ajuntament de Deltebre per  impulsar la cultura i fomentar l’hàbit de la lectura entre els veïns i veïnes”. De fet, Giménez ha  recordat que en breu es posarà en funcionament el servei de Llibres Nòmades al municipi per  traslladar la Biblioteca als carrers de Deltebre.  

Tags: Baix EbreDeltebreJoan Castor GonellLiteraturaLluís SolerMontsiàSant Jaume d'Enveja

Anunci

Related Posts

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
Actualitat

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte

fa 6 hores
Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
Actualitat

Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa

fa 11 hores
La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural
Actualitat

La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural

fa 11 hores
El CAT aprova un increment de la tarifa de l’1,5% per al 2027
Actualitat

El CAT aprova un increment de la tarifa de l’1,5% per al 2027

fa 11 hores
El president d’Efial admet els fets i les acusacions a la Fiscalia en el judici per la trama d’adjudicacions irregulars
Actualitat

El president d’Efial admet els fets i les acusacions a la Fiscalia en el judici per la trama d’adjudicacions irregulars

fa 12 hores
El PP acorda amb Vox no presentar-se al Senat per Tarragona i Girona
Actualitat

El PP acorda amb Vox no presentar-se al Senat per Tarragona i Girona

fa 12 hores
Actualitat

El 70% dels ebrencs rebutgen el bou embolat i el capllaçat, segons un estudi de Prou Correbous

fa 1 dia
ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N
Actualitat

ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N

fa 1 dia
Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any
Actualitat

Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
  • Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
  • La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ