• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

La Ribera d’Ebre avança en la implantació del 5G al polígon del Molló

per Redacció
30 d'octubre de 2019
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre ha celebrat este dimecres al migdia el ple d’octubre, en el qual s’ha aprovat facultar a la presidència de l’ens per presentar-se a la convocatòria de subvencions del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC) 2020-2024. El projecte comarcal que es presentarà anirà encaminat a millorar l’eficiència energètica de l’edifici de la seu amb la instal·lació de plaques solars. A més, també busca permetre la instal·lació d’antenes de tecnologia 5G a la nau del polígon del Molló de Móra la Nova, que fa uns anys va construir el mateix Consell Comarcal per facilitar la implantació d’una empresa relacionada amb la gestió i la recuperació de residus. El 5G és una tecnologia que ofereix connexió a internet fins a cent vegades més ràpida que els sistemes actuals. “Això ens permetrà millorar el servei a les empreses que es vulguin instal·lar al polígon i a la vegada implantar un laboratori 5G a la nau, amb la voluntat que s’hi puguin instal·lar companyies que treballen amb sistemes de robòtica. En aquests moments, ja hem iniciat converses empreses interessades en el projecte i estem treballant en la seva concreció”, ha explicat la presidenta comarcal, Gemma Carim.

En el ple, també s’han aprovat les bases reguladores de la concessió de subvencions públiques per al reequilibri comarcal, especialment pensades per als quatre ajuntaments —Benissanet, Miravet, Ginestar i Rasquera— que queden al marge de la zona nuclear d’Ascó i, per tant, de les aportacions econòmiques de la nuclear. Cada un dels municipis rebrà una ajuda de 10.000 euros per invertir en infraestructures. Finalment també s’ha aprovat el conveni de col·laboració entre la Diputació de Tarragona i el Consell, per a la implementació de la plataforma de serveis digitals Actio als municipis de la comarca. Excepcionalment, el ple, s’ha convocat a les 13.30h per facilitar l’assistència dels alcaldes que a l’Assemblea de Càrrecs Electes convocada pel Consell per la República a Barcelona. D’aquesta manera, es dóna compliment al compromís que vam adquirir el Consell Comarcal en el marc de la moció de rebuig a la sentència del Tribunal Suprem. // Foto CONSELL COMARCAL DE LA RIBERA D’EBRE.

Anunci

Tags: 5GConsell Comarcal de la Ribera d'EbreEconomiaGemma CarimPolígon industrial del MollóRibera d'EbreTecnologia

Anunci

Related Posts

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
Actualitat

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte

fa 6 hores
Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
Actualitat

Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa

fa 11 hores
La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural
Actualitat

La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural

fa 11 hores
El CAT aprova un increment de la tarifa de l’1,5% per al 2027
Actualitat

El CAT aprova un increment de la tarifa de l’1,5% per al 2027

fa 11 hores
El president d’Efial admet els fets i les acusacions a la Fiscalia en el judici per la trama d’adjudicacions irregulars
Actualitat

El president d’Efial admet els fets i les acusacions a la Fiscalia en el judici per la trama d’adjudicacions irregulars

fa 11 hores
El PP acorda amb Vox no presentar-se al Senat per Tarragona i Girona
Actualitat

El PP acorda amb Vox no presentar-se al Senat per Tarragona i Girona

fa 12 hores
Actualitat

El 70% dels ebrencs rebutgen el bou embolat i el capllaçat, segons un estudi de Prou Correbous

fa 1 dia
ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N
Actualitat

ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N

fa 1 dia
Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any
Actualitat

Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
  • Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
  • La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ