• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Miquel Piñol (UP), ANAV i el periodista Joan Launes, guanyadors dels Premis Micro 2021

per Redacció
30 de març de 2022
Reading Time: 3 mins read
0 0
0
UP creu que la pedregada ha afectat el 50% de la vinya de Batea, amb la verema a mitges

Miquel Piñol.

Els col·legiats i col·legiades de la demarcació de les Terres de l’Ebre del Col·legi de Periodistes de Catalunya (CPC) han escollit, després de dos rondes de votacions, el representant del sindicat d’Unió de Pagesos, Miquel Piñol, i l’Associació Nuclear Ascó-Vandellòs II (ANAV) com a guanyadors dels Premis Micro 2021. L’acte de lliurament dels Premis Micro 2021 està previst que es realitze en les pròximes setmanes, a la seu del CPC a Tortosa.

En el cas de Piñol, ha estat triat per a rebre el Micro Obert per “la seua predisposició a atendre els mitjans i a contestar sempre les peticions dels periodistes”. Per la seua part, l’Associació Nuclear Ascó-Vandellòs II (ANAV) ha rebut els vots majoritaris per a emportar-se el Micro Tancat 2021. En este cas els periodistes han considerat adient donar este toc d’atenció a la nuclear per “l’habitual manca i el control extrem de la informació i la falta de transparència de l’associació”.

Anunci

Finalment, la junta de la demarcació, que és l’única que té potestat per a atorgar-lo, ha proposat el periodista radiofònic Joan Launes per a rebre el Micro Daurat de 2021. El guardó és un reconeixement a la seua llarga trajectòria al davant dels micros de Ràdio Móra d’Ebre i el seu lligam amb el món de la comunicació.

Joan Launes i Villagrasa (Móra d’Ebre, 1948) va iniciar la seua tasca periodística als anys 70 a Ràdio Móra d’Ebre com a locutor i, posteriorment, com a redactor dels serveis informatius, per a seguir després amb un programa d’entrevistes, reportatges i debats d’actualitat. Amb la incorporació de l’emissora a la Cadena SER, l’any 1983, va ser Cap dels Serveis Informatius i, l’any 1987, va ser nomenat Delegat de Ràdio Móra d’Ebre- SER, càrrec que va exercir fins a finals de 1992. Durant els darrers anys, ha mantingut periòdicament col·laboracions amb Ràdio Móra d’Ebre–SER, amb programes d’entrevistes i reportatges. Ha estat corresponsal de diferents mitjans de comunicació, tant en premsa escrita com TV, entre ells Catalunya SUD, Diari de Tarragona i TV3.

Del setembre de 1992 al desembre de 2010 va ser dinamitzador econòmic del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre. Actualment, és president de l’Associació Cultural La Riuada de Móra d’Ebre, revista de la qual n’és director. A les seues pàgines, treballa en temes de recerca i de recuperació del patrimoni cultural i històric de Móra. També col·labora periòdicament en diferents revistes i publicacions i ha impartit cursos universitaris i formatius i conferències i jornades de diverses temàtiques. A més a més és vicepresident de l’Associació de l’emissora local Ràdio Móra d’Ebre, exmembre de la Junta del Col·legi de Periodistes a les Terres de l’Ebre (2010-2014) i soci i exmembre de la Junta directiva del Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre. L’any 2017 va rebre el premi Sirga d’Or atorgat pel Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre amb col·laboració del Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre.

Tags: Associació Nuclear Ascó Vandellòs IIBateaCol·legi de Periodistes de CatalunyaComunicacióJoan LaunesMiquel PiñolMóra d'EbreNuclearPeriodismeRàdio Móra d'EbreRibera d'EbreSocietatTerra AltaUnió de PagesosUP

Anunci

Related Posts

Vilalba dels Arcs inaugura la reconstrucció de la porta del Turó del Calvari
Actualitat

Vilalba dels Arcs inaugura la reconstrucció de la porta del Turó del Calvari

fa 5 hores
La Fatarella vol aprofitar el Pla de Barris per recuperar cases buides i combatre el despoblament
Actualitat

La Fatarella vol aprofitar el Pla de Barris per recuperar cases buides i combatre el despoblament

fa 2 dies
Tortosa vol combatre la calor amb tendals al carrer Sant Blai
Actualitat

Tortosa vol combatre la calor amb tendals al carrer Sant Blai

fa 2 dies
Víctor Grau.
Actualitat

Víctor Grau deixa la primera secretaria del PSC de Tortosa

fa 2 dies
La plaça del Mercat acollirà el Renaixement Gastronòmic durant la Festa del Renaixement
Actualitat

La plaça del Mercat acollirà el Renaixement Gastronòmic durant la Festa del Renaixement

fa 2 dies
21 Audiovisual inaugura a Campredó la seua nova seu i obri una etapa de creixement a les Terres de l’Ebre
Actualitat

21 Audiovisual inaugura a Campredó la seua nova seu i obri una etapa de creixement a les Terres de l’Ebre

fa 3 dies
Les freqüències de Cadena SER Ebre s’integren a 21 Audiovisual
Actualitat

Les freqüències de Cadena SER Ebre s’integren a 21 Audiovisual

fa 3 dies
La Piraguada en Defensa de l’Ebre reivindica el paper del moviment social en un moment ‘clau’ per al riu
Actualitat

La Piraguada en Defensa de l’Ebre reivindica el paper del moviment social en un moment ‘clau’ per al riu

fa 3 dies
Els GALP reclamen a Madrid garantir els fons per al desenvolupament local pesquer
Actualitat

Els GALP reclamen a Madrid garantir els fons per al desenvolupament local pesquer

fa 6 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Vilalba dels Arcs inaugura la reconstrucció de la porta del Turó del Calvari
  • La Fatarella vol aprofitar el Pla de Barris per recuperar cases buides i combatre el despoblament
  • Tortosa vol combatre la calor amb tendals al carrer Sant Blai

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ