• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

L’skateparc de Sant Llàtzer torna a guanyar els pressupostos participatius de Tortosa

per Redacció
8 de juny de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Els pressupostos participatius de Tortosa 2022 ja ha finalitzat el recompte de les votacions. Enguany hi ha participat un 30,5% més de persones que a l’última edició del 2021, una dada que s’ha vist afavorida també per la recuperació de la votació presencial durant la fira Expoebre, que des del 2019 no s’havia pogut incloure en el procés com a conseqüència de la pandèmia. Una vegada validades les butlletes, la distribució d’actuacions escollides es reparteix de la següent manera: vuit corresponen al nucli urbà de Tortosa, dos corresponen als Reguers, mentre que a Vinallop també n’han sortit escollides dos.

L’opció més votada ha sigut la millora i instal·lació de nous elements a l’skateparc del parc dels Països Catalans, al barri de Sant Llàtzer, amb la substitució d’alguns dels elements actuals. Esta actuació té un pressupost de 48.000 euros. En segon lloc, l’opció més votada ha sigut la millora de l’accessibilitat de voreres en 38 punts de Ferreries i del Temple (47.000 euros). Seguidament, la millora de les escales d’accés al Seminari (45.000 euros). Amb els diners restants, també hi ha consignació per a la instal·lació de plaques solars a l’escola de Ferreries (24.000 euros); la instal·lació d’una àrea de lleure a la platja de la Xiquina, al darrera del pavelló firal (18.000 euros); la instal·lació de punts d’alimentació per a colònies de gats a Sant Llàtzer (6.500 euros); la renovació de les cistelles a les pistes de bàsquet exteriors del pavelló poliesportiu del Temple (12.000 euros), i la instal·lació de jardineres al centre comercial, als carrers Sant Blai, de’n Carbó i de la Sang, valorades en 9.000 euros.

Anunci

En el cas dels Reguers, les dos opcions més votades es reparteixen els diners disponibles: l’adquisició de mobiliari per a les festes del poble (taules i cadires), amb un cost de 8.000 euros, i la instal·lació d’elements per a exercici físic a l’aire lliure, valorada en 12.000 euros. A Vinallop, les dos opcions més votades són la renovació de l’enllumenat de la pista poliesportiva amb lluminàries LED (17.000 euros) i la instal·lació d’enllumenat a la zona del circuit biosaludable (3.000 euros). Per a esta edició dels pressupostos participatius, l’Ajuntament de Tortosa ha destinat un 25% més de recursos que a les anteriors edicions. Això representa que s’ha passat dels 200.000 euros inicials als 250.000 euros.

Tant l’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, com la regidora de Participació Ciutadana, Dolors Bel, han agraït a totes les persones que han fet possible estos pressupostos participatius: als equips tècnics municipals però, sobretot, a totes les persones que s’hi han implicat des del primer moment fent propostes i posteriorment votant-les, fins i tot en alguns casos incentivant el vot per a les seues candidatures: “sabem que diversos col·lectius han fet campanya per a aconseguir suport per a les seues propostes, grups que són de gent jove, amb la qual cosa els hem de felicitar per ser tan actius, però també entitats esportives o associacions de veïns”, ha detallat l’alcaldessa.

Tags: Dolors BelMeritxell RoigéPolíticaPressupostos participatiusSant LlàtzerSocietat

Anunci

Related Posts

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
Actualitat

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte

fa 8 hores
Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
Actualitat

Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa

fa 13 hores
La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural
Actualitat

La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural

fa 13 hores
El CAT aprova un increment de la tarifa de l’1,5% per al 2027
Actualitat

El CAT aprova un increment de la tarifa de l’1,5% per al 2027

fa 13 hores
El president d’Efial admet els fets i les acusacions a la Fiscalia en el judici per la trama d’adjudicacions irregulars
Actualitat

El president d’Efial admet els fets i les acusacions a la Fiscalia en el judici per la trama d’adjudicacions irregulars

fa 13 hores
El PP acorda amb Vox no presentar-se al Senat per Tarragona i Girona
Actualitat

El PP acorda amb Vox no presentar-se al Senat per Tarragona i Girona

fa 14 hores
Actualitat

El 70% dels ebrencs rebutgen el bou embolat i el capllaçat, segons un estudi de Prou Correbous

fa 1 dia
ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N
Actualitat

ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N

fa 1 dia
Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any
Actualitat

Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
  • Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
  • La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ