• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

La Diputació redactarà el 2020 el projecte de la carretera del Poblenou

per Redacció
16 de novembre de 2019
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
La Diputació redactarà el 2020 el projecte de la carretera del Poblenou

Un autocar accidentat a la carretera del Poblenou, en una imatge d'arxiu.

L’any que ve, Territori ha de resoldre un nou Pla Zonal que permetrà donar la titularitat de la carretera de Poblenou del Delta a la Diputació de Tarragona. El diputat provincial i alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, ha explicat que es preveu una partida de 100.000 euros als pressupostos de 2020 per redactar el projecte per millorar aquesta via, que era un camí municipal agrícola però que és ja una de les principals entrades turístiques al Delta. Mentre la transformació de la carretera no arriba, els ajuntaments de la Ràpita i Amposta han encarregat una memòria tècnica a Carreteres de la Generalitat i a la Diputació per fer-ne les millores oportunes.

Els alcaldes de la Ràpita i Amposta, Josep Caparrós i Adam Tomàs, han celebrat que s’hagi activat una plataforma veïnal que reclama la millora de la carretera de Poblenou però s’han avançat a les protestes previstes per a la setmana vinent anunciant el compromís de la Diputació de Tarragona, i dels mateixos consistoris, per solucionar els problemes de seguretat vial que té aquesta infraestructura.

Anunci

Tomàs ha explicat que “s’ha encaminat una solució a mitjà termini” perquè una nova carretera no es podrà fer “d’avui per a demà”. “És important aquest missatge: hi haurà una partida de 100.000 euros al pressupost de la Diputació del 2020 per redactar el projecte i treballarem per agilitzar l’aprovació del Pla Zonal –per a què es faci al primer trimestre de l’any que ve- que permetrà actuar en aquesta carretera”, ha explicat l’alcalde d’Amposta. “Som coneixedors de les problemàtiques que té aquesta carretera, que és estratègica, i per això treballarem conjuntament perquè la seva transformació sigui realitat”, ha afegit Josep Caparrós.

Per a Tomàs, aquest és un “moment històric” perquè “per primera vegada” es treballarà per millorar la via. “Entenem i ens sumem a les reivindicacions veïnals però cal traslladar el missatge que s’hi treballa. Era un camí municipal agrícola que amb el turisme s’ha convertit en una carretera prioritària i amb la Diputació es tirarà endavant”, ha assegurat l’alcalde d’Amposta.

Caparrós ha assenyalat que mentre l’anterior equip de govern de la Diputació de Tarragona rebutjava solucionar el problema de la carretera de Poblenou el maig passat, l’actual equip de la institució provincial “se l’ha fet seu i ha assumit la responsabilitat de solucionar-ho”. // Via ACN.

Tags: Adam TomàsAmpostaDiputació de TarragonaERCInfraestructuresJosep CaparrósMontsiàPoblenou del DeltaSant Carles de la Ràpita

Anunci

Related Posts

En marxa els plans d’ocupació comarcals que proporcionen feina a 50 persones durant un any
Actualitat

En marxa els plans d’ocupació comarcals que proporcionen feina a 50 persones durant un any

fa 13 hores
Un projecte de l’IRTA demostra que cultivar plantes amb aigua enriquida amb excrements de peix permet reduir el consum d’aigua en un 90%
Actualitat

Un projecte de l’IRTA demostra que cultivar plantes amb aigua enriquida amb excrements de peix permet reduir el consum d’aigua en un 90%

fa 14 hores
‘Los Col·loquis de la no tan insigne ciutat de Tortosa’, per Irene López
Actualitat

S’obre la convocatòria d’ajuts per rehabilitar habitatges al centre de Tortosa i locals comercials de tota la ciutat

fa 15 hores
‘Per una agència de la natura  per al món rural i des del món rural’, per Eva Amposta i Jordi Jordan
Actualitat

S’acaba la màxima alerta de risc d’incendis i s’aixequen les restriccions als espais naturals

fa 15 hores
Alerta per una plaga de conills a les Terres de l’Ebre: Unió de Pagesos reclama més mesures de control de la fauna
Actualitat

Alerta per una plaga de conills a les Terres de l’Ebre: Unió de Pagesos reclama més mesures de control de la fauna

fa 2 dies
L’absència d’actuacions de dones al programa de la Cinta genera indignació entre artistes, creadores i professionals
Actualitat

L’absència d’actuacions de dones al programa de la Cinta genera indignació entre artistes, creadores i professionals

fa 2 dies
La Generalitat manté les restriccions per l’elevat risc d’incendis avui dilluns
Actualitat

La Generalitat manté les restriccions per l’elevat risc d’incendis avui dilluns

fa 2 dies
L’aigua al pantà d’Ulldecona recupera el turisme estival amb restaurants i càmpings plens
Actualitat

L’aigua al pantà d’Ulldecona recupera el turisme estival amb restaurants i càmpings plens

fa 2 dies
Gonell confia que els estudis de Medicina a les Terres de l’Ebre es puguin implantar en dos anys
Actualitat

Gonell confia que els estudis de Medicina a les Terres de l’Ebre es puguin implantar en dos anys

fa 6 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • En marxa els plans d’ocupació comarcals que proporcionen feina a 50 persones durant un any
  • Un projecte de l’IRTA demostra que cultivar plantes amb aigua enriquida amb excrements de peix permet reduir el consum d’aigua en un 90%
  • S’obre la convocatòria d’ajuts per rehabilitar habitatges al centre de Tortosa i locals comercials de tota la ciutat

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ