• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Faura: ‘Ens encantaria que el PSC s’incorporés al nou govern de Tortosa’

per Gustau Moreno
2 de gener de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El portaveu d’Esquerra-Tortosa Sí, Xavier Faura, s’ha mostrat partidari de configurar un govern alternatiu, a partir d’una moció de censura, amb els grups de Movem i el PSC. En acabar el ple de pressupostos, que van ser tombats per tota l’oposició menys pels socialistes, Faura va confirmar que ja havien fet una oferta al PSC, que encara no ha estat contestada. Així, tot i que va admetre que hi ha altres combinacions possibles, el republicà va dir que li “encantaria” poder convèncer els socialistes, i que seguiran insistint per propiciar amb ells i Movem “un govern sòlid” per tirar endavant Tortosa. “És una hipòtesi que efectivament estem valorant amb Movem, i a nosaltres ens encantaria que s’incorporés el PSC”, va asssegurar Faura, tot afegint que “seria la millor manera de tirar endavant la ciutat”, ja que els tres grups tenen programes electorals molt semblants.

Per la seua banda, el portaveu de Movem Tortosa, Jordi Jordan, també va refermar que aposten per “un govern estable, sòlid i de progrés”. En este sentit, Jordan va assenyalar que seguiran treballant per aconseguir una majoria absoluta de 12 regidors, en referència a un possible pacte entre Movem, ERC i el PSC. “Natros pensem que Tortosa necessita un govern estable, un govern sòlid, i això significa que hi hagi una entesa que com a mínim faci la suma d’onze regiors i regidores”, va relatar. “Sempre hem dit que el que cal a la ciutat és un govern de progrés, una alternativa que suma 12 regiors i regidores”, va insistir.

Anunci

De fet, Jordan també va confirmar que durant el cap de setmana hi ha hagut reunions amb ERC, tal i com va avançar Marfanta diumenge passat, 29 de desembre. També va destacar que “per primera vegada els republicans ha obert la porta a tirar endavant un govern alternatiu i de progrés” a Tortosa. “Crec que això és una molt bona notícia, perquè hi ha molts tortosins i tortosines que estan esperant això”, va dir Jordan, tot afirmant que ara seguiran treballant per incorporar-hi el PSC, que “sempre ha demanat un canvi al municipi”. De fet, Jordan va ser molt suau a l’hora de valorar el vot afirmatiu del PSC al pressupost de Roigé.

Segons Jordan, la suma de Movem, ERC i el PSC és “l’única factible i possible perquè hi hagi un govern sòlid, de progrés i de canvi a Tortosa”. El portaveu de Movem va reiterar que el PSC es mereix estar al govern municipal “per la seua trajectòria” i també “per haver picat molta pedra a l’oposició” al costat del seu grup. A més, també va recordar la bona sintonia entre el PSOE, Podem, els comuns i ERC per la investidura de Pedro Sánchez. En canvi, en acabar el ple, el portaveu del PSC, Enric Roig, va declinar fer declaracions a Canal 21 Ebre.

Tags: Baix EbreERCJordi JordanMovem TortosaPolíticaProtagonistesTortosaXavier Faura

Anunci

Related Posts

L’escola Horta Vella de la Ràpita recuperarà les classes el proper dilluns
Actualitat

L’escola Horta Vella de la Ràpita recuperarà les classes el proper dilluns

fa 22 hores
Móra la Nova tindrà un laboratori tecnològic espacial amb cinc antenes
Actualitat

Móra la Nova tindrà un laboratori tecnològic espacial amb cinc antenes

fa 23 hores
Tortosa commemorarà l’Any Manuel Pérez Bonfill durant el 2026
Actualitat

Tortosa commemorarà l’Any Manuel Pérez Bonfill durant el 2026

fa 23 hores
La Diputació referma el seu suport als municipis afectats pels aiguats
Actualitat

La Diputació referma el seu suport als municipis afectats pels aiguats

fa 23 hores
El PP reclama destinar el ‘superàvit’ de l’ACA a ajudes directes pels aiguats
Actualitat

El PP reclama destinar el ‘superàvit’ de l’ACA a ajudes directes pels aiguats

fa 24 hores
Romero referma el suport econòmic del Govern als afectats pels aiguats
Actualitat

Romero referma el suport econòmic del Govern als afectats pels aiguats

fa 2 dies
L’accés a la Foradada està tancat per l’alt risc de despreniments
Actualitat

L’accés a la Foradada està tancat per l’alt risc de despreniments

fa 2 dies
Les màquines comencen a treballar per treure sediments del barranc de la Galera
Actualitat

Les màquines comencen a treballar per treure sediments del barranc de la Galera

fa 2 dies
Els Bombers concentren les tasques de recuperació a Alcanar
Actualitat

Els Bombers concentren les tasques de recuperació a Alcanar

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • L’escola Horta Vella de la Ràpita recuperarà les classes el proper dilluns
  • Móra la Nova tindrà un laboratori tecnològic espacial amb cinc antenes
  • Tortosa commemorarà l’Any Manuel Pérez Bonfill durant el 2026

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ