Tortosa ja s’ha acomiadat de les Festes de la Cinta 2024, després de sis dies d’intensa activitat. L’Ajuntament ha destacat el gran èxit de participació en tots els actes, fins i tot superant molts cops les previsions.
Alguns dels moments més multitudinaris es van viure amb els concerts de Figa Flawas, que van reunir 8.000 persones, o Celtas Cortos, amb 3.000 assistents. També els actes més tradicionals van aplegar milers de persones, com l’ofrena, la processó o el correfoc. Unes jornades que s’han desenvolupat amb civisme i sense incidències destacables.
Les festes també han destacat pel rècord de penyistes en aquesta edició.
El concert de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, amb un parc ple a vessar, i el castell de focs d’artifici, van posar dilluns a la nit el punt final a les Festes de la Cinta.
3.000 persones a Celtas Cortos
Un dels moments més intensos de les festes de la Cinta 2024, el concert de Celtas Cortos. Milers de persones van omplir el parc Teodor González per poder cantar i ballar els temes del mític grup de Valladolid. Tot plegat, en el dia gran d’unes festes de la Cinta en què, com remarca l’alcalde de Tortosa, Jordi Jordan, és important combinar la tradició amb propostes més actuals.
Actes com la solemne processó en honor de la Mare de Déu de la Cinta. Un acte tradicional que, com cada any, ha fet emocionar-se milers de persones.
Dos actes ben diferents del dia de la Cinta, amb gran èxit de particpació.
Fes el teu comentari