Les obres a l’antic convent de les monges d’Amposta ja han començat a consolidar l’estructura de l’edifici, primer pas per la seva recuperació. Amb una inversió de mig milió d’euros, aquesta fase inicial estarà enllestida abans d’acabar l’any.
Després d’aquesta primera fase els treballs es destinaran a la rehabilitació total i transformació en la futura seu de l’Escola d’Art i Disseny d’Amposta. Per l’Ajuntament, es tracta de l’obra més ambiciosa d’aquest mandat. La inversió total ascendirà als 5 milions d’euros.
Amb aquest projecte la ciutat complirà amb un doble objectiu. D’una banda, recuperar un edifici històric i, de l’altra, potenciar Esardi.
Aquest 2025 es compleixen 100 anys d’aquest edifici, que va ser un convent, un col·legi i també un hospital durant la Guerra Civil Espanyola. I ara, en els propers anys, escola d’art.
Fes el teu comentari