La regidora de l’Ametlla de Mar, Ana Aragón, ha anunciat que deixa la militància del PSC enmig de la crisi política al municipi. En un comunicat, Aragón assegura que ha pres esta decisió perquè “no puc ni vull formar part d’una organització que empara actituds que considero greus i inacceptables”.
Entre estes pràctiques, la regidora cita els “micromasclismes” i les “gravacions sense consentiment per ser difoses posteriorment”, que, segons denuncia, vulneren la confiança i la dignitat.
Crítiques a la direcció del partit i a l’oposició
Aragón assenyala directament el primer secretari del PSC a les Terres de l’Ebre, Manel de la Vega, i acusa també els partits de l’oposició d’“emparar i protegir aquestes pràctiques”.
A més, afirma que estes converses i accions s’han utilitzat durant mesos “per trencar un govern”, i que l’oposició se n’hauria aprofitat.
Retrets pel desenllaç de la crisi
La regidora assegura que fins al 17 d’abril encara hi havia marge per reconduir la situació, i que ella mateixa havia demanat temps per reflexionar, incloent la possibilitat de deixar l’acta per facilitar una sortida a la crisi.
“En menys de 24 hores es va anunciar una moció de censura que feia temps que s’estava gestant”, ha lamentat, vinculant este fet a la seua decisió d’abandonar el partit.
Continuarà com a regidora no adscrita
Tot i deixar el PSC, Aragón ha confirmat que mantindrà l’acta de regidora i passarà al grup de no adscrits per defensar els seus principis.
En el comunicat, també qualifica la moció de censura d’“oportunista i, al meu entendre, fraudulenta”, assegurant que no hi ha cap projecte real de municipi al darrere i que el nou govern es limitarà a continuar l’actual sense una alternativa definida.












Fes el teu comentari