Deltebre commemora este 20 de maig els seus 49 anys com a municipi independent, gairebé mig segle d’història marcat per l’esforç col·lectiu dels seus veïns i veïnes i per una transformació que, segons l’alcalde Lluís Soler, ha permès passar “de la resignació històrica a l’orgull de poble”.
Soler ha destacat l’evolució del municipi durant estes dècades, amb una millora progressiva dels serveis, equipaments i infraestructures, tot i reconèixer que encara queden reptes importants pendents, especialment en la protecció del Delta i en les infraestructures estratègiques del territori.

🎂Per molts anys, Deltebre! pic.twitter.com/zBrCEkqXkv
— Lluís Soler (@lluis_soler) May 20, 2026
Projectes en marxa per continuar transformant Deltebre
L’alcalde assegura que el municipi continua avançant “a pas de gegant” amb diferents actuacions actualment en execució o previstes.
Entre els projectes destacats hi ha el futur passeig del Carrilet, la recuperació del Teatre lo Rialto, la renovació dels camps de futbol o les actuacions vinculades a la modernització dels serveis municipals.
També ha remarcat iniciatives com la instal·lació de nous comptadors intel·ligents d’aigua o el desplegament de l’enllumenat LED a tot el municipi.
Mescla convertirà Deltebre en la capital gastronòmica del territori
Coincidint amb l’aniversari, Deltebre acollirà este cap de setmana una nova edició de Mescla, la mostra gastronòmica que s’ha consolidat com una de les cites de referència de les Terres de l’Ebre.
L’any passat, l’esdeveniment va superar les 100.000 degustacions, i enguany serà inaugurat per l’alcalde de la Ràpita, en un gest que vol simbolitzar “l’essència del Delta en el treball conjunt” a través de la mancomunitat DeltaGestió.










Fes el teu comentari