• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

El principal acusat de la xarxa de pornografia de Tortosa i un altre investigat no es presenten al judici

per Redacció
11 de novembre de 2019
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’Audiència de Tarragona ha suspès fins la setmana que ve el judici contra la xarxa d’abús de menors i pornografia infantil destapada a Tortosa després que aquest dilluns no hagin comparegut dos dels principals acusats. Segons ha pogut saber l’ACN, el tribunal ha dictat una ordre de crida i cerca contra els dos individus, d’origen francès, i en podria dictar una d’abast internacional davant la sospita que hagin pogut marxar del país. La darrera sessió del judici es va fer dijous passat i s’havia de reprendre aquest dilluns. Davant d’això, la fiscalia ha sol·licitat l’ingrés immediat a presó dels altres tres processats que també estan en llibertat i el tribunal està pendent de dictar una resolució. El judici va començar el 30 d’octubre.

Dels set encausats inicials, només se’n van començar a jutjar sis perquè l’altre estava declarat en rebel·lia. D’aquests sis, només un estava en presó provisional per no haver pagat la fiança, mentre que els cinc restants estaven en llibertat. Els dos que no han comparegut són el principal acusat, Jean Luc A., que s’enfronta a 1.179 anys de presó; i Christian B., per qui la fiscalia demanava 720 anys de privació de llibertat.

Anunci

Un cop feta la sessió amb les qüestions prèvies, la vista oral va començar pròpiament el 4 de novembre amb la declaració a porta tancada dels primers testimonis. De fet, aquesta setmana estava previst que declaressin més víctimes de la xarxa. El judici s’havia repartit en tretze sessions fins el 29 de novembre.

La fiscalia demana més de 6.300 anys de presó

Segons la fiscalia, la xarxa es dedicava a abusar sexualment de menors i gravar pornografia infantil. L’alerta d’un centre de menors de Tortosa va permetre destapar el grup i detenir set persones el 2015 a la capital del Baix Ebre, Cubelles, Xàbia, València i Barakaldo. La fiscalia demana 6.317 anys de presó. La majoria de les víctimes eren menors vulnerables a qui pagaven entre deu i vint euros a canvi d’actes sexuals.

La intervenció dels Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Civil va permetre desmantellar la xarxa i comprovar que havien captat els menors a Tortosa, Barcelona, València, el Marroc, Tailàndia, Romania o Vietnam, entre d’altres indrets. Es van poder identificar 103 víctimes, algunes de les quals eren menors tutelats a qui pagaven entre deu i vint euros a canvi d’actes sexuals. // Via ACN.

Tags: AschcomAudiència de TarragonaBaix EbreSocietatTortosa

Anunci

Related Posts

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
Actualitat

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte

fa 6 hores
Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
Actualitat

Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa

fa 12 hores
La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural
Actualitat

La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural

fa 12 hores
El CAT aprova un increment de la tarifa de l’1,5% per al 2027
Actualitat

El CAT aprova un increment de la tarifa de l’1,5% per al 2027

fa 12 hores
El president d’Efial admet els fets i les acusacions a la Fiscalia en el judici per la trama d’adjudicacions irregulars
Actualitat

El president d’Efial admet els fets i les acusacions a la Fiscalia en el judici per la trama d’adjudicacions irregulars

fa 12 hores
El PP acorda amb Vox no presentar-se al Senat per Tarragona i Girona
Actualitat

El PP acorda amb Vox no presentar-se al Senat per Tarragona i Girona

fa 12 hores
Actualitat

El 70% dels ebrencs rebutgen el bou embolat i el capllaçat, segons un estudi de Prou Correbous

fa 1 dia
ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N
Actualitat

ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N

fa 1 dia
Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any
Actualitat

Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
  • Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
  • La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ