• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Tempesta política entre ERC i Junts per les obres de la via verda del Carrilet

per Redacció
21 de desembre de 2020
Reading Time: 3 mins read
0 0
0
Tempesta política entre ERC i Junts per les obres de la via verda del Carrilet

Una imatge de les obres de la Via Verda del Carrilet.

El Consell Comarcal del Baix Ebre ha informat este dilluns que les obres d’adequació de l’antic traçat del Carrilet de la Cava per convertir-lo en  Via Verda són a la recta final. També ha dit que, de forma provisional, al tram inicial, comprès entre la Sucrera i el Club de Rem, la  mobilitat serà compartida entre bicicletes i vehicles i la velocitat màxima serà de  20 quilòmetres per hora. La Via Verda del Carrilet s’ha habilitat sobre els terrenys cedits per ADIF al Consell Comarcal per executar les obres d’adequació d’un carril  bici. Des del Consell Comarcal, governat per ERC i Movem, s’ha recordat que el projecte tenia el suport de tots els grups comarcals, i que l’Ajuntament de Tortosa, governat per Junts i el PSC, va concedir la llicència d’obres el passat mes de setembre, sense fer cap  advertiment. “Tampoc es va presentar cap al·legació al projecte durant el període  d’exposició pública”, asseguren.

De la mateixa manera, a través d’un comunicat, han afirmat que l’actuació sobre la Via Verda del Carrilet “ha evidenciat, encara més, l’estat precari en què es troba el camí municipal que va fins al Club de Rem, on l’Ajuntament de  Tortosa, fa anys que no ha fet cap tasca de manteniment, tot i ser l’accés a aquestes instal·lacions esportives”. “Fa unes setmanes, vaig enviar una carta a  l’alcaldessa demanant-li que arreglés els 700 metres de camí, on inicialment  l’Ajuntament no tenia cap intenció d’actuar”, ha manifestat el president del  Consell Comarcal del Baix Ebre, Xavier Faura, que també és portaveu d’ERC-Tortosa Sí al consistori.  

Anunci

A més, Faura ha lamentat la roda de  premsa que van oferir els regidors de Junts per Tortosa divendres passat. “Es van  dir coses que no són certes, el projecte de pavimentació de la Via Verda  segueix estrictament el traçat que és propietat d’ADIF, un projecte que té  tots els permisos municipals i d’altres organismes i que s’ha executat d’acord  amb la llicència municipal concedida”, ha afegit. En este sentit, ha recordat que, a més de  la llicència d’obres de l’Ajuntament, l’obra té les corresponents autoritzacions de  Costes, el Consorci d’Aigües de Tarragona i la Comunitat de Regants.  

“Ens sorprèn que l’Ajuntament de Tortosa que no ha fet cap al·legació al  projecte ara qüestioni l’actuació, però el més sorprenent és que el senyor  Domingo Tomàs titlle de nyap aquesta obra. Precisament ell que és conseller  comarcal, que coneix perfectament el projecte i que a més és regidor de  Serveis de l’Ajuntament de Tortosa”, ha assenyalat Faura, que ha afegit: “Com a  conseller comarcal podria haver fet aportacions al projecte quan tocava, no  quan l’obra està acabada i fer també la seua feina al govern local, presentant  al·legacions dintre el termini previst si ho creia convenient i presentant  també els pressupostos municipals, que ni els tenim ni se’ls espera.”

Tot i això, este dilluns al matí les dues administracions, el Consell Comarcal del Baix Ebre i  l’Ajuntament de Tortosa, han mantingut una reunió per buscar solucions que  milloren el trànsit de vehicles, per resoldre problemàtiques concretes d’alguns  particulars i per trobar una solució definitiva al camí que condueix fins al Club de  Rem, on de moment, la circulació serà compartida.  “Hem ofert la nostra col·laboració a l’Ajuntament, per facilitar la tasca de  reparació del camí, una part del qual és municipal i l’altra d’ADIF; però  mentre, el camí serà compartit entre bicicletes i vehicles, com a d’altres llocs  tant de Catalunya com d’Europa, és per això que fem una crida a tothom a la  prudència i respectar els límits de velocitat”, ha apuntat el president del Consell  Comarcal del Baix Ebre.  

Junts per Tortosa insta el Consell Comarcal a replantejar la Via Verda del Carrilet
Tags: Baix EbreCampredóConsell Comarcal del Baix EbreDomingo TomàsERCJunts per TortosaPolíticaTortosaVia Verda del CarriletXavier Faura

Anunci

Related Posts

La Fatarella vol aprofitar el Pla de Barris per recuperar cases buides i combatre el despoblament
Actualitat

La Fatarella vol aprofitar el Pla de Barris per recuperar cases buides i combatre el despoblament

fa 8 hores
Tortosa vol combatre la calor amb tendals al carrer Sant Blai
Actualitat

Tortosa vol combatre la calor amb tendals al carrer Sant Blai

fa 8 hores
Víctor Grau.
Actualitat

Víctor Grau deixa la primera secretaria del PSC de Tortosa

fa 8 hores
La plaça del Mercat acollirà el Renaixement Gastronòmic durant la Festa del Renaixement
Actualitat

La plaça del Mercat acollirà el Renaixement Gastronòmic durant la Festa del Renaixement

fa 8 hores
21 Audiovisual inaugura a Campredó la seua nova seu i obri una etapa de creixement a les Terres de l’Ebre
Actualitat

21 Audiovisual inaugura a Campredó la seua nova seu i obri una etapa de creixement a les Terres de l’Ebre

fa 1 dia
Les freqüències de Cadena SER Ebre s’integren a 21 Audiovisual
Actualitat

Les freqüències de Cadena SER Ebre s’integren a 21 Audiovisual

fa 1 dia
La Piraguada en Defensa de l’Ebre reivindica el paper del moviment social en un moment ‘clau’ per al riu
Actualitat

La Piraguada en Defensa de l’Ebre reivindica el paper del moviment social en un moment ‘clau’ per al riu

fa 1 dia
Els GALP reclamen a Madrid garantir els fons per al desenvolupament local pesquer
Actualitat

Els GALP reclamen a Madrid garantir els fons per al desenvolupament local pesquer

fa 5 dies
Tortosa amplia el projecte del segon aparcament d’Adif amb més zona verda i voreres més amples
Actualitat

Tortosa amplia el projecte del segon aparcament d’Adif amb més zona verda i voreres més amples

fa 5 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • La Fatarella vol aprofitar el Pla de Barris per recuperar cases buides i combatre el despoblament
  • Tortosa vol combatre la calor amb tendals al carrer Sant Blai
  • Víctor Grau deixa la primera secretaria del PSC de Tortosa

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ