• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Gaseni demana ‘no fallar’ l’11-S per no donar la notícia que ‘no omplim Barcelona’

per Redacció
9 de setembre de 2021
Reading Time: 3 mins read
0 0
0
Gaseni demana ‘no fallar’ l’11-S per no donar la notícia que ‘no omplim Barcelona’

El president de l'AMI, Jordi Gaseni; la presidenta de l'ANC, Elisenda Paluzie, i el vicepresident d'Òmnium, Marcel Mauri. // ACN.

El president de l’Associació de Municipis per la Independència (AMI), Jordi Gaseni, ha afirmat este dijous que la manifestació de la Diada ha de servir per “esperonar” al poble malgrat la “presó i la “repressió”. “Estar dempeus i mantenir-se ferm per la independència”, ha insistit. L’alcalde de l’Ametlla de Mar ha demanat “no fallar”, perquè el món ens “torna a mirar” i no es pot donar la notícia que “no omplim Barcelona”. Gaseni ha fet estes declaracions durant la presentació de la manifestació de l’Onze de Setembre, al costat de la presidenta de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), Elisenda Paluzie, i del vicepresident d’Òmnium, Marcel Mari.

Paluzie ha explicat que preveuen que la manifestació independentista compti amb, com a mínim, 100.000 persones. Paluzie ha defensat que amb el canvi d’ubicació de l’escenari de l’acte polític esperen poder reunir més gent i passar d’una manifestació amb una participació de “cinc dígits a una de sis”. Les entitats convocants de la manifestació han demanat que els manifestants es concentrin en diferents zones. S’han establert una desena de punts perquè la ciutadania s’hi ubiqui per iniciar la marxa en funció del barri barceloní o comarca.

Anunci

Paluzie ha recordat que la independència “no es guanyarà sense lluita” i que cal que les institucions i la majoria independentista del Parlament tinguin en compte el vot en les darreres eleccions. “Demanem un pla per fer la independència i accions decidides”, ha destacat Paluzie.

Per la seua banda, el vicepresident d’Òmnium ha recordat que serà la primera Diada en uns anys que hi podrà assistir el president de l’entitat Jordi Cuixart. “L’11-S hem de tornar a fer un clam per la independència que ressoni al país i arribi a Madrid”, ha apuntat. Mauri ha destacat que la marxa serà una “nova demostració” de la societat civil i que no es renunciarà a mobilitzar-se i a exercir els drets fonamentals.

Des de les 17:14h, la manifestació recorrerà diferents punts entre els carrers Pau Claris, Via Laietana i el passeig d’Isabel II. Aquests espais es poden consultar al web de l’ANC i no cal inscriure’s prèviament. La intenció de l’ANC és evitar que es produeixin aglomeracions amb els manifestants al mateix punt. Paluzie ha explicat que al voltant de 535 voluntaris estaran a càrrec de l’organització, amb 27 parades informatives dins els 1,3 quilòmetres de recorregut. Tenen comptabilitzats que hi ha un centenar d’autocars que arribaran a Barcelona des de diferents punts, una xifra per sota que d’altres anys perquè molta gent “prefereix assistir-hi” en cotxe privat.

Com a conseqüència de la pandèmia i per evitar la propagació de la covid-19, han recomanat que tothom porti sempre posada la mascareta, mantenir la distància de seguretat i evitar el contacte directe. També que la ciutadania segueixi les indicacions dels voluntaris per fer una sortida “ordenada” i “esglaonada”. Si bé els convocants han reconegut que la pandèmia pot complicar assolir grans xifres de participació, com passa amb moltes de les activitats culturals que s’impulsen últimament, esperen que la manifestació de la Diada sigui una les marxes amb més seguiment d’Europa en pandèmia i la més seguida de l’independentisme dels últims temps. // Via ACN.

Tags: AMIANCBarcelonaCatalunyaElisenda PaluzieJordi CuixartJordi GaseniMarcel MauriÒmnium CulturalPolítica

Anunci

Related Posts

Tortosa vol accelerar la seua transformació amb més inversions, mobilitat sostenible i el desplegament del Pla de Barris
Actualitat

Tortosa vol accelerar la seua transformació amb més inversions, mobilitat sostenible i el desplegament del Pla de Barris

fa 18 hores
La Ràpita invertirà prop de 220.000 euros per renovar l’aigua i el clavegueram dels pisos de Pepo
Actualitat

La Ràpita invertirà prop de 220.000 euros per renovar l’aigua i el clavegueram dels pisos de Pepo

fa 18 hores
La Ràpita viu un Sant Joan multitudinari amb protagonisme per a la Flama del Canigó
Actualitat

La Ràpita viu un Sant Joan multitudinari amb protagonisme per a la Flama del Canigó

fa 18 hores
Amposta rep la tesi de Fernando Maldonado sobre el paisatge sonor i la identitat cultural de la ciutat
Actualitat

Amposta rep la tesi de Fernando Maldonado sobre el paisatge sonor i la identitat cultural de la ciutat

fa 18 hores
Vilalba dels Arcs inaugura la reconstrucció de la porta del Turó del Calvari
Actualitat

Vilalba dels Arcs inaugura la reconstrucció de la porta del Turó del Calvari

fa 1 dia
La Fatarella vol aprofitar el Pla de Barris per recuperar cases buides i combatre el despoblament
Actualitat

La Fatarella vol aprofitar el Pla de Barris per recuperar cases buides i combatre el despoblament

fa 3 dies
Tortosa vol combatre la calor amb tendals al carrer Sant Blai
Actualitat

Tortosa vol combatre la calor amb tendals al carrer Sant Blai

fa 3 dies
Víctor Grau.
Actualitat

Víctor Grau deixa la primera secretaria del PSC de Tortosa

fa 3 dies
La plaça del Mercat acollirà el Renaixement Gastronòmic durant la Festa del Renaixement
Actualitat

La plaça del Mercat acollirà el Renaixement Gastronòmic durant la Festa del Renaixement

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • La poda: quan els arbres també tenen memòria, per Marga Abelló
  • Tortosa vol accelerar la seua transformació amb més inversions, mobilitat sostenible i el desplegament del Pla de Barris
  • La Ràpita invertirà prop de 220.000 euros per renovar l’aigua i el clavegueram dels pisos de Pepo

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ