• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

José Sacristán i dansa amb textos de Lorca, plats forts de la nova temporada a Tortosa

per Redacció
12 de gener de 2022
Reading Time: 3 mins read
0 0
0
José Sacristán i dansa amb textos de Lorca, plats forts de la nova temporada a Tortosa

José Sacristán.

El Teatre Auditori Felip Pedrell presenta la nova temporada gener-maig 2022, després que Tortosa tanqués l’any de la Capital de la Cultura Catalana 2021. Una programació marcada per un nom referent al cinema i al teatre com és l’actor José Sacristán, que portarà a Tortosa l’obra ‘Señora de rojo sobre fondo gris’, adaptació de l’obra de Miguel Delibes amb la qual el veterà intèrpret ha recollit les millors crítiques amb un monòleg carregat de dolor i de desencant.

A més de José Sacristán, la programació incorpora altres grans noms de l’escena com Pep Tosar, que portarà a l’escenari del Teatre Auditori Felip Pedrell l’espectacle de dansa ‘Federico García’, una proposta que integra dansa i música, poesia i testimoni, amb tota la màgia i la força de l’univers lorquià, o el de l’actriu Nora Novas, que forma un triangle femení amb la tensió escalant en una comèdia d’embolics dirigida per Sílvia Munt. I encara una altra proposta de dansa amb el Ballet de Catalunya, ‘Don Quixot’, revisitació del clàssic de la literatura universal de Miguel de Cervantes amb una acurada selecció de fragments de l’obra original.

Anunci

El regidor de Cultura, Enric Roig, ha destacat haver pogut comptar amb aquesta proposta teatral a la nova programació, que ha descrit com “una reafirmació de la voluntat d’aquest govern municipal de fer arribar la cultura a tothom, especialment als joves, amb preus assequibles i mantenint els descomptes i els abonaments en diferents formats”, i que inclou també dansa, circ, espectacles familiars, música i els habituals cicles de cinema, ‘El Documental del Mes’ i el ‘Cicle Gaudí’.

Roig ha volgut recordar que “la Capital de la Cultura Catalana 2021 ha estat un any molt intens en el qual hem posat en valor tot el potencial cultural de la nostra ciutat”, afegint que “la cultura és, sense cap dubte, un dels elements dinamitzadors més importants social i econòmicament”.

La programació del Felip Pedrell manté l’oferta dirigida als més petits. En aquesta ocasió, teatre, circ i música s’alternaran en propostes pensades per a tota la família. Així, ‘Nuye’ és un muntatge del Circ Eia amb sis acròbates damunt de l’escenari, mentre que ‘La bona vida’ resulta un sorprenent concert on la formació 2princesesbarbudes s’expressen mitjançant instruments de joguina amb peces pop plenes d’humor. Per altra banda, ‘En Patufet i els seus pares’, amb Teatre Nu, ens explica la història d’aquest mite de la rondalla catalana amb molts punts de contacte amb el món actual, connectant el món clàssic dels contes amb la mirada més actualitzada, moderna i global.

Pel que fa l’apartat eminentment musical, cal destacar ‘Dues sonates amb motiu romàntic’, interpretació de peces de Beethoven i de York Bowen amb infinitat de punts de contacte, malgrat ser composades amb un segle de diferència. Per altra banda, la música d’El Petit de Cal Eril ens trasllada la proposta del seu darrer treball discogràfic, el vuitè de la formació guissonenca. També Krëodylia, compositora i performer musical d’Ulldecona, ens presenta el seu primer disc, ple de sons pop amb regust de la millor avantguarda. I dos artistes musicals més del territori, Jordi Bonilla i Laura Martí, ens porten ‘Layla, un viatge d’esperança’, una reflexió sobre la migració al so del piano i l’oboè.

Tota la programació es pot consultar al web del Teatre Auditori Felip Pedrell: www.teatreauditoritortosa.cat, on també es poden adquirir les entrades dels diferents espectacles i els abonaments.

D’altra banda, l’Agenda Cultural municipal recupera l’edició en paper, i és oberta a les aportacions de la ciutadania. Es pot fer arribar la informació a [email protected] abans del dia 20 de cada mes.

Tags: Baix EbreCulturaDansaEnric RoigFederico García LorcaJosé SacristánPoesiaTeatreTortosa

Anunci

Related Posts

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
Actualitat

Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte

fa 12 hores
Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
Actualitat

Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa

fa 18 hores
La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural
Actualitat

La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural

fa 18 hores
El CAT aprova un increment de la tarifa de l’1,5% per al 2027
Actualitat

El CAT aprova un increment de la tarifa de l’1,5% per al 2027

fa 18 hores
El president d’Efial admet els fets i les acusacions a la Fiscalia en el judici per la trama d’adjudicacions irregulars
Actualitat

El president d’Efial admet els fets i les acusacions a la Fiscalia en el judici per la trama d’adjudicacions irregulars

fa 18 hores
El PP acorda amb Vox no presentar-se al Senat per Tarragona i Girona
Actualitat

El PP acorda amb Vox no presentar-se al Senat per Tarragona i Girona

fa 18 hores
Actualitat

El 70% dels ebrencs rebutgen el bou embolat i el capllaçat, segons un estudi de Prou Correbous

fa 2 dies
ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N
Actualitat

ERC aposta per una candidatura de perfil municipalista pel 29-N

fa 2 dies
Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any
Actualitat

Amposta pagarà l’increment salarial als treballadors municipals abans d’acabar l’any

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Dos anys sense aigua potable a les cases de Prat de Comte
  • Un incendi obliga a evacuar 80 persones en un edifici de Ferreries a Tortosa
  • La Ràpita posa el focus en les desigualtats de les dones del món rural

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ