• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Les obres de l’aparcament provisional de l’HTVC començaran el març del 2023

per Redacció
27 de juliol de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Les obres de l’aparcament provisional de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta (HTVC) començaran al mes de març de 2023. Es tracta d’una de les actuacions incloses al projecte d’ampliació d’aquest centre hospitalari, que ha d’estar enllestit a finals de 2024 o principis de 2025. Salut ja ha netejat la zona del fossat, on s’ha d’instal·lar aquest aparcament, i s’han realitzat sondejos per descartar afectacions a les estructures. La nova gerent de l’ICS a les Terres de l’Ebre, Maria Ferré, ha explicat que les obres del nou aparcament s’executaran durant un termini de quatre mesos. “S’està treballant molt intensament per tal de fer aquesta licitació de les obres i el projecte de forma conjunta”, ha dit. Una vegada netejat el fossar i efectuades les exploracions del terreny, “la previsió és començar amb l’aparcament provisional, que es licitarà durant el setembre. Les obres estan previstes que comencin al març de l’any 2023 i finalitzaran al juny”.

Per la seua banda, el director de Salut a les Terres de l’Ebre, Joan Nin, ha concretat que es preveu que la licitació del projecte i de l’obra de l’ampliació de l’hospital pugui ser durant este proper mes de setembre. “El tema del Verge de la Cinta està molt avançat, s’ha assolit una partida pressupostària i actualment s’està treballant dur i de manera ferma i vigorosa, per tal de dinamitzar la licitació conjunta del projecte i l’obra de cara al mes de setembre”, ha assegurat Nin.

Anunci

L’ampliació té un pressupost de 32,5 milions d’euros, destinats a la construcció d’un nou edifici de 6.000 metres quadrats, situat davant l’entrada principal de l’actual hospital. La directora de l’HTVC, Maria José Rallo, ha detallat els usos del nou edifici, i ha assenyalat que l’ampliació que permetrà alliberar alguns espais de l’edifici actual. Així, el nou edifici tindrà tota l’àrea de farmàcia i part de logística, 24 nous punts d’hospital de dia, 32 noves consultes externes, 7 quiròfans nous, una nova àrea de reanimació i les zones pre i postquirúrgiques, i també una nova zona d’esterilització. 

Pel que fa a l’Atenció Primària a Terres de l’Ebre, Ester Gavaldà ha assegurat que “no s’ha tancat cap Centre d’Atenció Primària ni cap Consultori Local durant la campanya d’estiu, s’han adaptat d’alguns horaris, però l’atenció sanitària està garantida a tots els punts del territori, alhora que s’han reforçat els equips de les zones de costa”.

Finalment, Nin ha fet també un repàs a la situació epidemiològica de la covid-19 al territori, assegurant que la situació s’ha estabilitzat en les últimes setmanes. A més, ha confirmat dos casos de verola del mico a la Regió Sanitària Terres Ebre. Però ha dit que els dos casos estan sota control i sense més complicacions.

Tags: El futur de l'HTVCEster GavaldàGeneralitat de CatalunyaHTVCJoan NinMaria FerréMaria José RalloSalutSocietatTerres de l'Ebre

Anunci

Related Posts

El Govern apel·la a un gran acord de país per refundar Rodalies després d’una crisi llarga i complexa
Actualitat

El Govern apel·la a un gran acord de país per refundar Rodalies després d’una crisi llarga i complexa

fa 17 hores
La producció de clementines s’enfonsa per l’impacte climàtic i posa en alerta el sector citrícola ebrenc
Actualitat

La producció de clementines s’enfonsa per l’impacte climàtic i posa en alerta el sector citrícola ebrenc

fa 17 hores
Rebuig territorial al nou projecte de línia de molta alta tensió de Red Eléctrica
Actualitat

Rebuig territorial al nou projecte de línia de molta alta tensió de Red Eléctrica

fa 18 hores
El Consell Comarcal instal·larà enllumenat a la Via Verda entre Tortosa i Roquetes
Actualitat

El cicloturisme projecta les Terres de l’Ebre a FITUR amb l’arribada de la Via Verda al delta

fa 18 hores
Tresorantic torna a Tortosa amb més expositors i una aposta clara pel col·leccionisme i el motor clàssic
Actualitat

Tresorantic torna a Tortosa amb més expositors i una aposta clara pel col·leccionisme i el motor clàssic

fa 18 hores
Unanimitat al ple d’Amposta per reclamar transparència en les dietes dels alcaldes
Actualitat

Unanimitat al ple d’Amposta per reclamar transparència en les dietes dels alcaldes

fa 2 dies
Les plataformes d’usuaris convoquen una protesta a Barcelona contra la desinversió ferroviària
Actualitat

Les plataformes d’usuaris convoquen una protesta a Barcelona contra la desinversió ferroviària

fa 2 dies
Tortosa s’adhereix per tercer any a l’encesa mediterrània pels Drets Humans
Actualitat

Tortosa s’adhereix per tercer any a l’encesa mediterrània pels Drets Humans

fa 2 dies
Alumnat alemany visita la Cota 0 de Tortosa en el marc dels 10 anys d’intercanvis amb el Dertosa
Actualitat

Alumnat alemany visita la Cota 0 de Tortosa en el marc dels 10 anys d’intercanvis amb el Dertosa

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El Govern apel·la a un gran acord de país per refundar Rodalies després d’una crisi llarga i complexa
  • La producció de clementines s’enfonsa per l’impacte climàtic i posa en alerta el sector citrícola ebrenc
  • Rebuig territorial al nou projecte de línia de molta alta tensió de Red Eléctrica

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ