• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Tortosa torna a apostar per Festast, amb una oferta gastronòmica més àmplia

per Redacció
5 d'octubre de 2022
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

Del 21 al 24 d’octubre, la fira Festast omplirà el pavelló firal de Remolins amb una àmplia mostra de la producció agroalimentària de les Terres de l’Ebre, i amb accés gratuït per a tota la ciutadania. Tortosa recupera enguany la cita, que té caràcter biennal, i d’esta manera completa la reactivació de tot el calendari firal de la ciutat, després que no s’ha pogut celebrar des del 2019, per culpa de la pandèmia. A més, Festast arribarà amb una oferta més àmplia, amb elements lúdics que ajuden a oferir una estada més agradable als assistents, amb horaris que s’allargaran fins a les onze de la nit, i amb una proposta més atractiva.

Per a això, ha ampliat l’espai d’exposició per a ocupar tot el recinte del pavelló de Remolins. A l’interior hi haurà un elevat nombre d’expositors, amb una vuitantena de referències i marques, aplegades en quaranta estands. A més, un any més hi haurà un espai on es duran a terme tot un seguit de demostracions culinàries (‘show cooking’) amb la presència de diversos cuiners de renom. Hi haurà els tres cuiners amb estrella Michelin del territori: Jeroni Castell, de Les Moles; Vicent Guimerà, de L’Antic Molí; i Fran López, de Villa Retiro, a més del també ebrenc amb estrella, Rafel Muria, del restaurant Quatre Molins de Cornudella de Montsant. La presència de cuiners amb estrella també inclou noms com els de les cuineres del restaurant Les Cols, o Pep Moreno, del restaurant Deliranto, a més de diversos cuiners de les Terres de l’Ebre.

Anunci

A banda, la fira també disposarà d’un espai de maridatge on es podran conèixer i degustar vins de la DO Terra Alta, així com una nova zona de lleure, situada al costat de l’escenari del pavelló, on els visitants podran dur a terme les degustacions mentre es duen a terme diferents actuacions musicals.

“Estem al davant d’una edició de Festast que pren una dimensió encara més important i que és fruit dels esforços que estem fent des de fa mesos per a impulsar la fira. Estem molt contents de la bona resposta que ha tingut el sector i la confiança que han demostrat, ja que això és clau per poder posar en valor els nostres productes: volem que Festast siga un espai on la nostra producció alimentària siga protagonista i que puguem oferir una experiència gastronòmica a totes aquelles persones que ens vinguen a visitar”, ha explicat l’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé. A la vegada, ha agraït el suport logístic i la col·laboració de l’associació Platigot, la implicació dels venedors del Mercat de Tortosa, que mostraran els seus productes de quilòmetre zero en un estand, i de l’Escola d’Hostaleria de les Terres de l’Ebre, amb seu a l’institut Dertosa, que tornaran a ser presents a Festast.

A l’interior del pavelló, qui vulga degustar els tastos podrà adquirir els tiquets en dos punts de venda física. De la mateixa manera, els dies previs a Festast també es posarà en marxa una aplicació mòbil on es podran adquirir els tiquets de manera telemàtica, amb un paquet mínim de 10 euros, i on també es podran reservar degustacions o algunes experiències gastronòmiques que tinguen la capacitat limitada. El preu dels tastos als estands es mouran entre els 2 i els 6 euros, en funció dels productes que oferisca cada expositor.

D’altra banda, entre el 23 i el 25 d’octubre, el mateix recinte firal acollirà la cinquena edició de GastroEbre, trobada gastronòmica centrada en la cuina dolça, la pastisseria i les postres, que es du a terme de manera itinerant al territori i que enguany s’ubica a Tortosa coincidint amb Festast. Comptarà amb conferències i demostracions culinàries que, malgrat que tenen un component més adreçat a professionals del sector, també estaran obertes a la ciutadania de manera gratuïta.

Tags: Baix EbreEconomiaFestastGastronomiaMeritxell RoigéTortosaTurisme

Anunci

Related Posts

Tortosa no haurà d’implantar la Zona de Baixes Emissions l’any vinent per la bona qualitat de l’aire
Actualitat

Tortosa no haurà d’implantar la Zona de Baixes Emissions l’any vinent per la bona qualitat de l’aire

fa 21 hores
Així seran els nous horaris de trens mentre duren les obres al túnel de Roda de Berà
Actualitat

L’alcalde de Tortosa demana trens semidirectes després de les obres de Roda de Berà

fa 21 hores
L’EMD de Jesús presentarà un projecte de regeneració urbana amb 10 milions d’euros per al nucli antic
Actualitat

L’EMD de Jesús presentarà un projecte de regeneració urbana amb 10 milions d’euros per al nucli antic

fa 21 hores
Alcanar comença la taxació dels edificis afectats pel barranc del Llop per renaturalitzar la zona
Actualitat

Alcanar comença la taxació dels edificis afectats pel barranc del Llop per renaturalitzar la zona

fa 21 hores
El sector turístic es trobarà a Amposta per celebrar la gala Som Turisme
Actualitat

El sector turístic es trobarà a Amposta per celebrar la gala Som Turisme

fa 22 hores
El SIAD de Tortosa atén 73 dones per violència masclista durant el 2025
Actualitat

El SIAD de Tortosa atén 73 dones per violència masclista durant el 2025

fa 22 hores
Les obres de Felip Pedrell i compositors del moment commemoren el dia dels músics a les Terres de l’Ebre
Actualitat

Les obres de Felip Pedrell i compositors del moment commemoren el dia dels músics a les Terres de l’Ebre

fa 22 hores
Comencen les obres dels ascensors i passarel·les per accedir a peu a l’Hospital Verge de la Cinta
Actualitat

Comencen les obres dels ascensors i passarel·les per accedir a peu a l’Hospital Verge de la Cinta

fa 2 dies
Junts per Tortosa denuncia la pèrdua d’una subvenció per climatitzar el Felip Pedrell
Actualitat

Junts per Tortosa denuncia la pèrdua d’una subvenció per climatitzar el Felip Pedrell

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Tortosa no haurà d’implantar la Zona de Baixes Emissions l’any vinent per la bona qualitat de l’aire
  • L’alcalde de Tortosa demana trens semidirectes després de les obres de Roda de Berà
  • L’EMD de Jesús presentarà un projecte de regeneració urbana amb 10 milions d’euros per al nucli antic

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ