La deltebrenca Cristina Iglesias, més coneguda com Cristina Jobs, és la responsable de l’escultura hiperrealista d’un nadó gegant que ha quedat instal·lada davant del Museu Reina Sofia de Madrid. La intervenció artística forma part de la campanya ‘Quien no llora no mama’, de l’organització Teta&Teta, que busca recollir signatures per sol·licitar la redacció i aprovació d’una llei que empari la lactància materna natural en espais públics. De fet, els seus responsables han advertit que el xiquet plorarà sense parar, durant 24 hores els set dies de la setmana, fins a aconseguir la llei que reguli el dret a la lactància natural en espais públics a nivell estatal.
El nadó, esculpit a una mida més gran del que té un nen tan menut, capta l’atenció immediatament, tant pel seu nivell de detall com per la seua ubicació, a prop de l’accés del Museu Reina Sofia i de l’estació d’Atocha, amb un trànsit de vianants molt important. Molt a prop també hi ha el Reial Conservatori Superior de Música de Madrid.
“quiennolloranomama és el projecte en què he estat immersa juntament amb el meu equip durant aquests darrers mesos. Ara ja és una realitat. Però cal que tots donem suport a aquesta necessitat signant a favor d’aquesta llei. I tu? T’hi apuntes? Entra al web i signa”, ha escrit Cristina Jobs al seu compte d’Instagram.
Fes el teu comentari