• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Diàleg

‘Quo vadis, Barça?’, per Sisco Lahosa

per Opinió
21 de febrer de 2023
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
La Plataforma per un Nou Hospital avisa el nou conseller de Salut: ‘Serem molt exigents’

Sisco Lahosa.

Fa uns dies la cadena SER informava que una inspecció d’Hisenda ha servit per destapar que el club blaugrana va pagar durant dècades més de set milions d’euros en total a Dasnil 95, una empresa propietat de l’exàrbitre i exvicepresident del Comitè Tècnic d’Àrbitres (CTA) José María Enriquez Negreira a canvi d’informes sobre la tasca dels col·legiats. Sobre tal qüestió, a hores d’ara, el club no ha donat cap explicació.

Desgraciadament, i com es pot deduir de la informació, no ens trobem davant un  fet circumstancial ni puntual, ans al contrari, es tracta d’una actuació continuada i persistent (es parla de dècades), una actuació de la que “ningú” en sabia res. El motiu o motius d’aquesta sospitosa ignorància només pot obeir a dos raons: la voluntat d’ocultar-ho o la gravetat ètica i penal de l’acció.

Anunci

Sempre he pensat que la pràctica esportiva, més enllà de l’aspecte físic, és també una escola de valors, d’aprenentatge social, i, per tant, les institucions que s’hi dediquen són o haurien de ser institucions que fomentessin aquest aspecte. Competir, guanyar i superar el rival és el que dona vida al deport i a l’esforç que cada jugador/a fa a l’hora de jugar. Però això no pot ser a qualsevol preu, les “regles del joc” han de ser les mateixes  per tothom i no s’hi val a jugar amb “les cartes marcades”.

L’actual president del Barça i els seus predecessors (Gaspar, Rosell, Bertomeu) no ho entenen així i han volgut jugar amb les “cartes marcades”. On són les raons o motius que justifiquen aquesta despesa de 7 milions per part de les diferents juntes directives? De quins informes estem parlant? Per què no hi ha hagut transparència al respecte?

De moment només hi ha preguntes i dubtes. Preguntes que ningú respon i dubtes que no fan sinó generar sospites que, una vegada més, malmeten la imatge d’un club, el nostre, per motiu de la manca d’escrúpols i la maldestra manera de gestionar una entitat que mereix, ni que sigui per història i pel que representa, millors patrons.

Sóc el soci 28.998, fa quaranta any que en sóc, i si no hi ha explicacions convincents al respecte, aquest serà el meu darrer any . Abans de marxar, però, m’agradaria que es fes efectiva la dimissió de l’actual junta directiva, presidida per Joan Laporta i que es retirés el carnet de soci a tots aquells i aquelles que, formant part de les diferents juntes directives anteriors, han amagat i han fet possible aquesta aberració.

Com bé diu Xavi en el spot publicitari del club: “Tot som Barça”, però no de qualsevol manera. I, si som “més que un club”, demostrem-ho.

*SISCO LAHOSA és el soci 28.998 del FC Barcelona.  

Tags: BarçaEsportsFutbolJoan LaportaOpinióSisco Lahosa

Anunci

Related Posts

La poda: quan els arbres també tenen memòria, per Marga Abelló
Diàleg

La poda: quan els arbres també tenen memòria, per Marga Abelló

fa 21 hores
L’home de l’espill
Diàleg

L’home de l’espill

fa 4 dies
Fantasmes
Diàleg

Fantasmes

fa 6 dies
Matemàtiques recreatives dominicals (139)
Diàleg

Matemàtiques recreatives dominicals (139)

fa 6 dies
La Terra Alta capdavantera en estudis universitaris de Catalunya
Diàleg

La Terra Alta capdavantera en estudis universitaris de Catalunya

fa 6 dies
Nous lideratges
Diàleg

Nous lideratges

fa 7 dies
Comunicat de la Plataforma per un nou hospital universitari de les Terres de l’Ebre
Diàleg

Comunicat de la Plataforma per un nou hospital universitari de les Terres de l’Ebre

fa 7 dies
L’Hospital d’Amposta necessita menys relat i més lideratge, per Pere Montañana
Diàleg

L’Hospital d’Amposta necessita menys relat i més lideratge, per Pere Montañana

fa 1 setmana
La Reserva de la Biosfera: el millor projecte col·lectiu per a les Terres de l’Ebre, per Josep Caparrós
Diàleg

La Reserva de la Biosfera: el millor projecte col·lectiu per a les Terres de l’Ebre, per Josep Caparrós

fa 1 setmana
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El Govern avança en la futura estació de mercaderies del polígon Catalunya Sud
  • Fiscalia investiga l’anterior govern de Junts per Tortosa per obres adjudicades després de la inauguració de l’Espai Joan Moreira
  • La Ràpita vol convertir els Alfacs en la primera OMEC de la Mediterrània amb un pla d’economia blava fins al 2035

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ