Junts per Tortosa ha tornat a criticar el retard de les obres d’ampliació del Teatre Auditori Felip Pedrell i ha qüestionat la gestió del govern municipal.
El regidor de Junts Òscar Ologaray ha explicat que s’ha demanat una nova pròrroga per acabar les obres interiors de l’equipament fins a finals d’octubre.
Ologaray ha recordat que els treballs fa dos anys que estan en marxa i ha lamentat que l’Auditori encara no tingui una data concreta d’obertura.
El govern respon a les crítiques
En resposta, el primer tinent d’alcaldia de Tortosa, Jordi Jordan, ha defensat la gestió actual de les obres i ha recordat els retards i sobrecostos que, segons ha assenyalat, van registrar altres actuacions durant l’anterior govern de Junts.
Jordan ha citat com a exemples les obres del pont de l’Estat, el complex esportiu WIN i la plaça de la Catedral.
El primer tinent d’alcaldia ha remarcat que l’ampliació del Felip Pedrell s’inaugurarà quan les obres estiguin completament acabades i compleixin la normativa.
Jordan també ha contrastat aquesta actuació amb la inauguració de l’antiga fàbrica SAMO durant l’etapa de govern de Junts.











Fes el teu comentari