Eva del Amo, de l’Ametlla de Mar, serà la número 2 de la candidatura de Junts al Congrés per Tarragona a les eleccions generals del 29 de novembre. La llista estarà encapçalada per Josep Maria Cruset, mentre que Frederic Serremià, del Vendrell, ocuparà el tercer lloc.
Pel que fa al Senat, Pep Andreu serà el número 1 de la candidatura per la demarcació.
El Consell Nacional de Junts ha aprovat per aclamació les candidatures al Congrés i al Senat. A la resta de circumscripcions catalanes, les llistes estaran encapçalades per Míriam Nogueras a Barcelona, Marta Madrenas a Girona i Isidre Gavín a Lleida.
Cruset reivindica la representació territorial
Josep Maria Cruset ha defensat que la candidatura de Tarragona vol representar les deu comarques de la demarcació, incloses les Terres de l’Ebre i el Baix Penedès.
El cap de llista ha situat la defensa dels interessos territorials com un dels eixos de la candidatura i ha reivindicat la feina feta per Junts durant l’última legislatura al Congrés.
Nogueras reivindica la “centralitat política”
Durant l’acte de presentació de les candidatures, Míriam Nogueras ha situat la “centralitat política, el rigor i la feina ben feta” com a eixos de la proposta electoral de Junts. “Avui el més revolucionari és estar al mig”, ha afirmat la cap de llista per Barcelona, que ha presentat Junts com un espai que busca distanciar-se dels extrems polítics.
Nogueras també ha defensat la decisió del partit de votar en contra dels dos reials decrets sobre habitatge aprovats pel Consell de Ministres el passat setembre i posteriorment rebutjats al Congrés.
La dirigent de Junts ha vinculat la campanya del 29-N a qüestions com el poder adquisitiu de les classes mitjanes i treballadores, els autònoms, els joves, els pensionistes i els petits propietaris.












Fes el teu comentari