• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

José Sacristán i dansa amb textos de Lorca, plats forts de la nova temporada a Tortosa

per Redacció
12 de gener de 2022
Reading Time: 3 mins read
0 0
0
José Sacristán i dansa amb textos de Lorca, plats forts de la nova temporada a Tortosa

José Sacristán.

El Teatre Auditori Felip Pedrell presenta la nova temporada gener-maig 2022, després que Tortosa tanqués l’any de la Capital de la Cultura Catalana 2021. Una programació marcada per un nom referent al cinema i al teatre com és l’actor José Sacristán, que portarà a Tortosa l’obra ‘Señora de rojo sobre fondo gris’, adaptació de l’obra de Miguel Delibes amb la qual el veterà intèrpret ha recollit les millors crítiques amb un monòleg carregat de dolor i de desencant.

A més de José Sacristán, la programació incorpora altres grans noms de l’escena com Pep Tosar, que portarà a l’escenari del Teatre Auditori Felip Pedrell l’espectacle de dansa ‘Federico García’, una proposta que integra dansa i música, poesia i testimoni, amb tota la màgia i la força de l’univers lorquià, o el de l’actriu Nora Novas, que forma un triangle femení amb la tensió escalant en una comèdia d’embolics dirigida per Sílvia Munt. I encara una altra proposta de dansa amb el Ballet de Catalunya, ‘Don Quixot’, revisitació del clàssic de la literatura universal de Miguel de Cervantes amb una acurada selecció de fragments de l’obra original.

Anunci

El regidor de Cultura, Enric Roig, ha destacat haver pogut comptar amb aquesta proposta teatral a la nova programació, que ha descrit com “una reafirmació de la voluntat d’aquest govern municipal de fer arribar la cultura a tothom, especialment als joves, amb preus assequibles i mantenint els descomptes i els abonaments en diferents formats”, i que inclou també dansa, circ, espectacles familiars, música i els habituals cicles de cinema, ‘El Documental del Mes’ i el ‘Cicle Gaudí’.

Roig ha volgut recordar que “la Capital de la Cultura Catalana 2021 ha estat un any molt intens en el qual hem posat en valor tot el potencial cultural de la nostra ciutat”, afegint que “la cultura és, sense cap dubte, un dels elements dinamitzadors més importants social i econòmicament”.

La programació del Felip Pedrell manté l’oferta dirigida als més petits. En aquesta ocasió, teatre, circ i música s’alternaran en propostes pensades per a tota la família. Així, ‘Nuye’ és un muntatge del Circ Eia amb sis acròbates damunt de l’escenari, mentre que ‘La bona vida’ resulta un sorprenent concert on la formació 2princesesbarbudes s’expressen mitjançant instruments de joguina amb peces pop plenes d’humor. Per altra banda, ‘En Patufet i els seus pares’, amb Teatre Nu, ens explica la història d’aquest mite de la rondalla catalana amb molts punts de contacte amb el món actual, connectant el món clàssic dels contes amb la mirada més actualitzada, moderna i global.

Pel que fa l’apartat eminentment musical, cal destacar ‘Dues sonates amb motiu romàntic’, interpretació de peces de Beethoven i de York Bowen amb infinitat de punts de contacte, malgrat ser composades amb un segle de diferència. Per altra banda, la música d’El Petit de Cal Eril ens trasllada la proposta del seu darrer treball discogràfic, el vuitè de la formació guissonenca. També Krëodylia, compositora i performer musical d’Ulldecona, ens presenta el seu primer disc, ple de sons pop amb regust de la millor avantguarda. I dos artistes musicals més del territori, Jordi Bonilla i Laura Martí, ens porten ‘Layla, un viatge d’esperança’, una reflexió sobre la migració al so del piano i l’oboè.

Tota la programació es pot consultar al web del Teatre Auditori Felip Pedrell: www.teatreauditoritortosa.cat, on també es poden adquirir les entrades dels diferents espectacles i els abonaments.

D’altra banda, l’Agenda Cultural municipal recupera l’edició en paper, i és oberta a les aportacions de la ciutadania. Es pot fer arribar la informació a recepcio@tortosa.cat abans del dia 20 de cada mes.

Tags: Baix EbreCulturaDansaEnric RoigFederico García LorcaJosé SacristánPoesiaTeatreTortosa

Anunci

Related Posts

El Govern apel·la a un gran acord de país per refundar Rodalies després d’una crisi llarga i complexa
Actualitat

El Govern apel·la a un gran acord de país per refundar Rodalies després d’una crisi llarga i complexa

fa 20 hores
La producció de clementines s’enfonsa per l’impacte climàtic i posa en alerta el sector citrícola ebrenc
Actualitat

La producció de clementines s’enfonsa per l’impacte climàtic i posa en alerta el sector citrícola ebrenc

fa 20 hores
Rebuig territorial al nou projecte de línia de molta alta tensió de Red Eléctrica
Actualitat

Rebuig territorial al nou projecte de línia de molta alta tensió de Red Eléctrica

fa 21 hores
El Consell Comarcal instal·larà enllumenat a la Via Verda entre Tortosa i Roquetes
Actualitat

El cicloturisme projecta les Terres de l’Ebre a FITUR amb l’arribada de la Via Verda al delta

fa 21 hores
Tresorantic torna a Tortosa amb més expositors i una aposta clara pel col·leccionisme i el motor clàssic
Actualitat

Tresorantic torna a Tortosa amb més expositors i una aposta clara pel col·leccionisme i el motor clàssic

fa 21 hores
Unanimitat al ple d’Amposta per reclamar transparència en les dietes dels alcaldes
Actualitat

Unanimitat al ple d’Amposta per reclamar transparència en les dietes dels alcaldes

fa 2 dies
Les plataformes d’usuaris convoquen una protesta a Barcelona contra la desinversió ferroviària
Actualitat

Les plataformes d’usuaris convoquen una protesta a Barcelona contra la desinversió ferroviària

fa 2 dies
Tortosa s’adhereix per tercer any a l’encesa mediterrània pels Drets Humans
Actualitat

Tortosa s’adhereix per tercer any a l’encesa mediterrània pels Drets Humans

fa 2 dies
Alumnat alemany visita la Cota 0 de Tortosa en el marc dels 10 anys d’intercanvis amb el Dertosa
Actualitat

Alumnat alemany visita la Cota 0 de Tortosa en el marc dels 10 anys d’intercanvis amb el Dertosa

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El Govern apel·la a un gran acord de país per refundar Rodalies després d’una crisi llarga i complexa
  • La producció de clementines s’enfonsa per l’impacte climàtic i posa en alerta el sector citrícola ebrenc
  • Rebuig territorial al nou projecte de línia de molta alta tensió de Red Eléctrica

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ