• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Montse Castellà: ‘Esperem que la Taula de Mobilitat ens obri la porta de bones’

per Gustau Moreno
11 de desembre de 2019
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

“Sabem on es reuneixen, sabem a quina hora ho faran i nosaltres hi anirem. Esperem que ens obrin la porta de bones”, ha afirmat este divendres Montse Castellà. Amb estes paraules, la portaveu de Trens Dignes ha advertit els responsables de la Taula de Mobilitat que la plataforma té la intenció de presentar-se a la reunió del proper dimecres, 4 de desembre, amb invitació o sense. De fet, Trens Dignes ha exigit poder assistir a la trobada, que serà a les 10 del matí a la seu de la Generalitat del Palau Abària de Tortosa. “És molt trist dir-ho, però la ciutadania mereix estar informada; la gent mereix la informació de primera mà. Que deixen de marejar-nos i que ens expliquen el que hi ha, perquè nosaltres anem amb un sentit constructiu”, ha dit.

De fet, la portaveu de Trens Dignes ha denunciat que hi ha una gran “desinformació” sobre els serveis ferroviaris que hi haurà al territori després de la propera posada en funcionament de la variant de Vandellòs, ara prevista per al proper 13 de gener. “Portem molts anys havent d’anar a buscar les dades d’amagat. Un ens que se suposa que es va crear per això, i que per fi es reuneix, nosaltres exigim que se’ns hi convide. Però no a una reunió posterior a la seua, per explicar-nos com ha anat, a unes reunons sectorials, o amb els partits”, ha dit Castellà. “Creiem que tenim prou criteri, després dels anys, com perquè se’ns tingui en compte”, ha conclòs la portaveu.

Anunci

Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Castellà ha reiterat que cal garantir la connexió de les Terres de l’Ebre amb l’alta velocitat, així com el manteniment de la parada de l’Euromed a l’estació de l’Aldea, encara que siga sense la bonificació dels bitllets a preu de regional que costeja la Generalitat. “L’Euromed va començar a circular l’any 1997, va estar 20 anys passant de llarg. Fa tres que s’atura a l’Aldea, i només podem anar a Tarragona i Barcelona, perquè cap a Castelló i València no ens deixen pujar al tren encara que hagis comprat un bitllet de Tarragona a Castelló, perquè a l’Aldea no et deixen”, ha recordat. “Volem que l’Euromed no el lleven, i que sigue un servei complet a tots els efectes. Que tu pugues anar a l’estació central de les Terres de l’Ebre i viatjar en tant cap a Barcelona com cap a València”, ha assenyalat Castellà, tot recordant que les xifres de l’Euromed han sigut bones per a Renfe. “No podem acceptar que hi hagi propostes d’eliminar trens quan encara no ens han fet les propostes de posar-nos de nous”, ha advertit. “Que no lleven l’Euromed, però ens hi trobaran en contra”, ha amenaçat.

A més, Castellà ha afirmat que volen assistir a la reunió “com un membre més”, encara que Trens Dignes va ser exclosa de la Taula de Mobilitat, tot criticant-la perquè la considerava un succedani de l’Autoritat Territorial de Mobilitat (ATM). La portaveu ha insistit que la Taula de Mobilitat només s’haurà reunit dos vegades des del 2017. Segons la portaveu de Trens Dignes, la Taula de Mobilitat hauria de reunir-se tres vegades cada any.

*Aquí podeu veure lentrevista íntegra a Montse Castellà, portaveu de Trens Dignes.

Tags: Baix EbreL'AldeaMobilitatMontse CastellàPolíticaProtagonistesSocietatTaula de MobilitatTortosaTrensTrens Dignes

Anunci

Related Posts

Agents cívics informaran de la normativa de preservació i d’aparcament a la platja de l’Eucaliptus d’Amposta
Actualitat

Agents cívics informaran de la normativa de preservació i d’aparcament a la platja de l’Eucaliptus d’Amposta

fa 19 hores
Tortosa licita per 448.000 euros l’obra per fer un aparcament amb zona enjardinada als terrenys de Renfe
Actualitat

Tortosa licita per 448.000 euros l’obra per fer un aparcament amb zona enjardinada als terrenys de Renfe

fa 19 hores
Deltebre Dansa compleix 20 anys amb tallers, espectacles i artistes internacionals
Actualitat

Deltebre Dansa compleix 20 anys amb tallers, espectacles i artistes internacionals

fa 19 hores
Tortosa crea una borsa d’agents de la Policia Local i s’adhereix a la borsa de la Generalitat
Actualitat

Tortosa crea una borsa d’agents de la Policia Local i s’adhereix a la borsa de la Generalitat

fa 19 hores
Junts per Tortosa demanarà al ple de l’Ajuntament la reducció dels impostos
Actualitat

Junts per Tortosa demanarà al ple de l’Ajuntament la reducció dels impostos

fa 22 hores
Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants
Actualitat

Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants

fa 2 dies
Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació
Actualitat

Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació

fa 2 dies
L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre
Actualitat

L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre

fa 2 dies
Emocions expressades en cors, el nou projecte social i artístic de Cristina Jobs
Actualitat

Emocions expressades en cors, el nou projecte social i artístic de Cristina Jobs

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Agents cívics informaran de la normativa de preservació i d’aparcament a la platja de l’Eucaliptus d’Amposta
  • Tortosa licita per 448.000 euros l’obra per fer un aparcament amb zona enjardinada als terrenys de Renfe
  • Deltebre Dansa compleix 20 anys amb tallers, espectacles i artistes internacionals

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ