• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Creació

‘Els Pets: les meues 10+10’, per Gustau Moreno

per Gustau Moreno
3 de novembre de 2019
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Fa dies que tenim pendent publicar este rànquing amb les 20 millors cançons d’Els Pets, segons la nostra humil opinió. El motiu va ser el concert que el grup de Constantí va oferir al municipi d’Alcanar, amb motiu de les Festes Quinquennals. Sobretot, després de veure que l’ebrenc més fan d’Els Pets que conenc, el jesusenc Jordi Sebastià, havia aconseguit pujar a l’escenari i cantar al costat de Lluís Gavaldà i companyia. Jordi va acceptar també fer el seu rànquing 10+10 amb les seues preferides d’Els Pets.

Aquí va el meu top 10+10 d’Els Pets. Però no feu gaire cas de l’ordre de les cançons. De fet, podeu votar-les i fer-les pujar o baixar del rànquing.

Anunci

Si us ha agradat, aquí també teniu la playlist de YouTube.

Tags: Els PetsJoan ReigLluís GavaldàMúsicaOpinióRock CatalàTopsvideoclip

Anunci

Related Posts

Matemàtiques recreatives dominicals (106)
Diàleg

Matemàtiques recreatives dominicals (106)

fa 3 dies
‘Sobre les darreres pluges’, per Gabriel Perles
Diàleg

‘Sobre les darreres pluges’, per Gabriel Perles

fa 3 dies
Anton Monner: ‘A la Terra Alta fem llum per a un milió d’habitants, és incomprensible’
Diàleg

‘El president Puigdemont i els incompliments del PSOE’, per Anton Monner

fa 3 dies
‘Rèplica al senyor Albacar sobre la seua proposta per a l’hospital’, per Núria Menasanch
Diàleg

‘Enfrontem la incultura i la violència amb la unió i el civisme per la Verge de la Cinta al cim de Caro’ per Núria Menasanch

fa 6 dies
Anton Monner: ‘A la Terra Alta fem llum per a un milió d’habitants, és incomprensible’
Diàleg

‘El territori i la demografia’ , per Anton Monner

fa 1 setmana
Matemàtiques recreatives dominicals (105)
Diàleg

Matemàtiques recreatives dominicals (105)

fa 1 setmana
Història i espiritualitat del Santuari de la Fontcalda: ‘Simfonia d’aigua i roques’
Diàleg

‘La Fontcalda, la Mare que ens uneix’, per Diana Valimanya

fa 1 setmana
Diàleg

‘Altadill, dankon’, per Roc Salvadó Poy

fa 2 setmanes
‘El senyor Altadill i una xefla wagneriana’, per Toni Gallardo
Diàleg

‘El senyor Altadill i una xefla wagneriana’, per Toni Gallardo

fa 2 setmanes
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • La UGT qualifica de ‘precarietat total’ les condicions dels treballadors de la neteja de Tortosa
  • La CHE revisarà les dotacions de reg del Pla Hidrològic 2028-2033, que preveia una reducció mitjana del 12,5%
  • Tortosa reformarà la plaça dels Dolors amb nou arbrat i una zona infantil

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ