• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

L’alcalde d’Alcanar proposa un front comú a Ulldecona pels ajuts dels aiguats del 2018

per Gustau Moreno
2 de febrer de 2021
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

Joan Roig ha plantejat este dimarts pun front comú amb l’Ajuntament d’Ulldecona, en la seua reivindicació per aconseguir la totalitat dels ajuts atorgats per reparar els danys dels aiguats del 2018. Roig ha fet estes declaracions a Canal 21 Ebre, després de saber que l’alcaldessa d’Ulldecona ha anunciat la presentació d’un recurs contenciós administratiu contra la reolusió de la Generalitat. En el cas d’Alcanar, dels vuit milions en danys que van acreditar, finalment van rebre 1,6 milions, a causa dels criteris de Presidència de la Generalitat a l’hora de repartir els ajuts de l’Estat. “Si s’ha de fer alguna acció d’aquestes característiques, l’alcaldessa d’Ulldecona ens tindrà al seu costat”, ha refermat Roig. “Sempre hem defensat els interessos del nostre municipi, indepepentment dels colors que hi hagi a la Generalitat de Catalunya”, ha recordat el republicà.

En este sentit, Roig ha denunciat el greuge comparatiu que suposa que Arnes i altres municipis sí que van rebre la totalitat dels ajuts per uns aiguats del 2014. Es dóna la circumstància que, en aquella època, l’alcalde d’Arnes era el delegat de la Generalitat a les Terres de l’Ebre, Xavier Pallarès. “Les mateixes subvencions, amb el mateix reial decret, amb el mateix marc normatiu, van ser atorgades a municipis de les Terres de l’Ebre, entre els quals estava Arnes, i van poder arreglar els seus camins de terra”, ha dit Roig. “I jo me pregunto per què al cap de sis anys, amb el mateix marc legal, Alcanar i Ulldecona no podem arreglar els nostres camins de terra, és un sensesentit”, ha lamentat, tot recordant que estos municipis del sud del Montsià tenen un terme plagat de camins agrícoles.

Anunci

De la mateixa manera, l’alcalde republicà d’Alcanar també ha advertit que els ajuntaments del nord de Castelló sí que han rebut la totalitat dels diners atorgats per l’Estat, perquè la Generalitat Valenciana no els ha posat cap impediment. “Parles amb els alcaldes i alcadesses de la Taula del Sénia, que han tingut el mateix problema que natros, i alguns ja han cobrat els diners i ja han cobrat els seus camins de terra”, ha conclòs Roig: “I a 20 quilòmetres, que està la nostra població, no podem fer-ho perquè algú ha decidit o ha fet una interpretació tan restrictiva que la normativa que ens deixa fora d’estes subvencions, i no té cap tipus de sentit, perquè estos diners al final se perdran i no es complirà l’objectiu final, que era reparar les infraestructures de les Terres de l’Ebre afectades per les pluges torrencials de l’octubre del 2018”.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Ulldecona porta la Generalitat als tribunals pels ajuts dels aiguats de l’octubre del 2018
Tags: AlcanarArnesGeneralitat de CatalunyaJoan RoigMontsiàNúria VenturaTerra AltaUlldeconaXavier Pallarès

Anunci

Related Posts

Les pluges disparen el pol·len i compliquen la primavera als al·lèrgics
Actualitat

Les pluges disparen el pol·len i compliquen la primavera als al·lèrgics

fa 19 hores
El canvi climàtic obliga el Museu de les Terres de l’Ebre a restaurar més de 5.000 peces afectades per fongs
Actualitat

El canvi climàtic obliga el Museu de les Terres de l’Ebre a restaurar més de 5.000 peces afectades per fongs

fa 19 hores
La Ribera d’Ebre comparteix casos d’èxit dels Fons de Transició Nuclear
Actualitat

La Ribera d’Ebre comparteix casos d’èxit dels Fons de Transició Nuclear

fa 1 dia
Tortosa crea una Taula de Comerç per abordar reptes com la neteja, la seguretat o la retolació en català
Actualitat

Tortosa crea una Taula de Comerç per abordar reptes com la neteja, la seguretat o la retolació en català

fa 1 dia
Batea busca alternatives per desencallar la promoció pública d’habitatges assequibles
Actualitat

Batea busca alternatives per desencallar la promoció pública d’habitatges assequibles

fa 1 dia
Educadors i integradors socials reivindiquen la necessitat de diferenciar els perfils professionals
Actualitat

Educadors i integradors socials reivindiquen la necessitat de diferenciar els perfils professionals

fa 1 dia
El campus de l’Ebre ja està preparat per fer les classes teòriques a distància
Actualitat

Josep Pallarès i Domènec Puig competiran pel rectorat de la URV

fa 1 dia
Els Mossos reconeixen els agents de la dana i alerten de l’augment de les agressions sexuals
Actualitat

Els Mossos reconeixen els agents de la dana i alerten de l’augment de les agressions sexuals

fa 2 dies
Política Lingüística dona eines als ajuntaments per reforçar l’ús social del català
Actualitat

Política Lingüística dona eines als ajuntaments per reforçar l’ús social del català

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Oportunitats que no s’han de deixar escapar
  • Les pluges disparen el pol·len i compliquen la primavera als al·lèrgics
  • El canvi climàtic obliga el Museu de les Terres de l’Ebre a restaurar més de 5.000 peces afectades per fongs

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ