• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Diàleg

Si això és un debat…

per Manel Zaera
12 de febrer de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
Si això és un debat…

Imatge de grup dels nou candidats a la presidència de la Generalitat a les eleccions del 14 de febrer del 2021 abans del debat electoral a 'La Sexta'. 11 de febrer del 2021. // José Irún / La Sexta.

No volia veure’l, però l’he vist. El debat de La Sexta. El hashtag, #L6elDebat. Però, realment era “el debate”. Només han utilitzat el català, i no tots, en la salutació inicial, i l’Àngels Chacón al “minut d’or”. Dels partits no independentistes es pot entendre fer el debat en castellà. Però de la CUP, Esquerra, Junts i PDeCAT, no.

Junts es presenten com netament independentistes, la radicalitat en la defensa del “mandat de l’1O”. Però si cal anar a La Sexta i debatre sobre les eleccions del teu país en castellà, es fa. Lo que passa a La Sexta, es queda a La Sexta, si no fos que ho veu tothom. I el mateix val per als altres partits independentistes. Sembla que exigir un debat en català, o almenys en la llengua cooficial que cadascú vulgue, i sense traductors, no és viable. I esta gent, alguns més que altres, diuen que faran la independència, tu! Potser ja tenim tan assumit que el referèndum l’han de votar tots els espanyols, que també els volem donar veu per triar la cambra legislativa catalana, ves a saber.

Anunci

Del debat, poca cosa d’interès. Crits, demagògia, algun argument xenòfob, lluita entre independentistes, lluita entre esquerres, lluita entre dretes, lluita entre unionistes, desconeixement de les metàfores, un exministre de Sanitat que no s’ha fet una prova d’antígens i se li han tirat a sobre, un partit d’esquerra pura que no respon quen li recorden que l’antiga Unió va de la mà del PSC, amb qui volen pactar, una candidata independentista que fuig d’estudi quan li pregunten per la DUI, partits amb responsabilitat de govern en pandèmia que han passat de puntetes pel tema, no sigue que es parle de lo bé que ho han fet.

Resumint, un debat que evidencia el baix nivell de la política del país, que a més ha demostrat estan més pendents de desacreditar-se amb vells arguments que no pas mostrar un mínim de preocupació, de seriosa preocupació, de la situació que vivim i viurem. Com voleu que la gent vagi a votar diumenge?

Tags: 14-FCatalunyaEleccionsLa SextaOpinióPolítica

Anunci

Related Posts

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
Diàleg

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler

fa 14 hores
‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
Diàleg

‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’

fa 15 hores
‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló
Diàleg

‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

fa 15 hores
‘El despoblament rural’, el nou llibre d’Anton Monner amb les claus per revertir la situació
Diàleg

‘La màfia de la democràcia’, per Anton Monner

fa 15 hores
‘El tren com a injustícia a les Terres de l’Ebre’, per Daniel Gil
Diàleg

‘El tren com a injustícia a les Terres de l’Ebre’, per Daniel Gil

fa 3 dies
Gellida alerta l’independentisme d’un possible pacte PP-Vox: ‘Quant pitjor, pitjor’
Diàleg

‘La foscor d’Europa’, per Jesús Gellida

fa 1 setmana
‘Les obres d’art de Sixena, un nou exemple de catalanofòbia’ per Anton Monner
Diàleg

‘Les obres d’art de Sixena, un nou exemple de catalanofòbia’ per Anton Monner

fa 1 setmana
Matemàtiques recreatives dominicals (87)
Diàleg

Matemàtiques recreatives dominicals (87)

fa 1 setmana
‘Si vis pacem, para bellum – Si vols la pau, preparat per a la guerra’, per Diana Valimanya
Diàleg

‘Sota l’ombra d’un aerogenerador: quan les ovelles ens interpel·len’, per Diana Valimanya

fa 1 setmana
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • ‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
  • ‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
  • ‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ