• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

De la Vega (PSC): ‘Si fos regidor, proposaria comprar els terrenys per al nou hospital’

El primer secretari dels socialistes a les Terres de l'Ebre demana una rectificació a l'alcaldessa Meritxell Roigé

per Gustau Moreno
23 de novembre de 2021
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

El primer secretari del PSC a les Terres de l’Ebre, Manel de la Vega, ha demanat una partida per als terrenys de l’hospital al pressupost de Tortosa. El també exregidor del PSC ha recordat que fa uns anys l’Ajuntament va comprar els terrenys on havia de construir-se el pàrquing per a l’hospital de darrere del cinema Fèmina. Per tant, creu que ara també podria fer el mateix amb els terrenys per a un nou hospital. “Si estigués de regidor a l’Ajuntament, una de les coses que demanaria és que hi hagués una partida específica per a la compra de terrenys del nou hospital”, ha remarcat De la Vega, en referència al nou pressupost municipal, encara en fase de negociació.

Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, De la Vega ha confirmat que presentaran una esmena al pressupost de la Generalitat, i que divendres van aprovar una proposta de resolució a favor del nou hospital en l’última reunió del consell de federació, celebrada a Sant Jaume d’Enveja. Segons de la Vega, el PSC impulsarà este nou hospital des de qualsevol govern en què estiga; també des del govern de Tortosa. “Jo crec que l’alcaldessa hauria de rectificar, perquè en un dels plens va votar en contra de la construcció del nou hospital, en contra del que demana tota la societat civil, els col·legis professionals i tothom que va pel carrer”, ha qüestionat De la Vega. “Una manera de solucionar-ho seria en els propers pressupostos municipals”, ha reiterat.

Anunci

L’exregidor del PSC de Tortosa -va deixar el consistori al desembre del 2019, pocs dies abans que el PSC s’integrés al govern de Roigé, amb motiu de la seua designació com a senador- ha recordat que fa uns anys l’Ajuntament va comprar els terrenys on havia de construir-se el pàrquing per a l’hospital de darrere del cinema Fèmina. Per tant, creu que ara també podria fer el mateix amb els terrenys per a un nou hospital. “Perquè és necessari i és una prioritat per al PSC”, ha reiterat De la Vega, tot recordant que qui va impulsar la construcció del nou hospital a Tortosa va ser l’exalcalde Joan Sabaté. “No sé quina és la negociació que s’està fent des del govern municipal, però crec que seria positiu. Almenys, si jo estigués de regidor proposaria que hi hagués una partida pressupostària per a la compra dels terrenys del nou hospital de Tortosa i de les Terres de l’Ebre”, ha insistit.

De fet, De la Vega ha reiterat que el nou hospital és “irrenunciable” per al PSC, tot i que el seu partit siga el soci minoritari al govern de Tortosa. En este sentit, ha afirmat que, si fos regidor, ell defensaria la compra dels terrenys, com també proposa Ciutadans a canvi de l’aprovació del pressupost de l’Ajuntament per al 2022. “Considero que seria positiu defensar-lo. Desconec les propostes que han fet des del grup municipal del PSC, però com a primer secretari del PSC de les Terres de l’Ebre he de dir que si el nou hospital és una prioritat per al territori, també ho és per a Tortosa”, ha afirmat. Finalment, De la Vega ha reclamat la construcció d’una llar d’infants pública a la ciutat de Tortosa. Una qüestió que també contradiu la posició de Junts per Tortosa, que considera que ja hi ha estos equipaments als pobles del municipi.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Entrevista a Manel de la Vega, primer secretari del PSC a les Terres de l’Ebre
Tags: Baix EbreEl futur de l'HTVCHTVCManel de la VegaPolíticaPSCTerres de l'EbreTortosa

Anunci

Related Posts

Mònica Sales (Junts) demana no negociar els pressupostos fins a resoldre la crisi de rodalies 
Actualitat

Mònica Sales (Junts) demana no negociar els pressupostos fins a resoldre la crisi de rodalies 

fa 10 hores
Lleixà proposa a la Cambra de Comerç de Tortosa crear un ‘consell de savis’ i captar el talent local
Actualitat

Lleixà proposa a la Cambra de Comerç de Tortosa crear un ‘consell de savis’ i captar el talent local

fa 10 hores
El vent reobre el debat: mesures iguals per a tot Catalunya o adaptades al territori?
Actualitat

El vent reobre el debat: mesures iguals per a tot Catalunya o adaptades al territori?

fa 1 dia
De la Vega retreu una dècada sense actuacions a l’heliport de Móra d’Ebre, amb normatives de seguretat aèria obsoletes
Actualitat

De la Vega retreu una dècada sense actuacions a l’heliport de Móra d’Ebre, amb normatives de seguretat aèria obsoletes

fa 1 dia
Esquerra reclama mantenir l’helicòpter del SEM a les Terres de l’Ebre
Actualitat

Esquerra reclama mantenir l’helicòpter del SEM a les Terres de l’Ebre

fa 1 dia
Manel de la Vega acusa Junts per Tortosa de ‘patinar i enganyar’ amb el Parador
Actualitat

Manel de la Vega acusa Junts per Tortosa de ‘patinar i enganyar’ amb el Parador

fa 1 dia
Els Bons Tortosa 2025 creixen un 2,24% i generen prop de 792.000 euros en vendes
Actualitat

Els Bons Tortosa 2025 creixen un 2,24% i generen prop de 792.000 euros en vendes

fa 1 dia
L’Aldea presenta noves al·legacions ambientals contra la planta de biogàs projectada a Tortosa
Actualitat

L’Aldea presenta noves al·legacions ambientals contra la planta de biogàs projectada a Tortosa

fa 1 dia
Alcanar aprova el pressupost més alt de la seua història: 19 milions d’euros per al 2026
Actualitat

Alcanar aprova el pressupost més alt de la seua història: 19 milions d’euros per al 2026

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Mònica Sales (Junts) demana no negociar els pressupostos fins a resoldre la crisi de rodalies 
  • Lleixà proposa a la Cambra de Comerç de Tortosa crear un ‘consell de savis’ i captar el talent local
  • El vent reobre el debat: mesures iguals per a tot Catalunya o adaptades al territori?

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ