• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

‘Salta per la porta i entra per la finestra’, el nou llibre de Xarli Diego amb relats escrits a l’Ampolla

per Gustau Moreno
26 de gener de 2024
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

‘Salta per la porta i entra per la finestra’ és el curiós títol del tercer llibre del periodista Xarli Diego. Un recull de relats i microrelats que fusiona la imaginació, el sentit de l’humor i la intel·ligència artificial. De fet, el llibre conté imatges que il·lustren cadascuna de les històries, i que estan creades amb IA. Alguns dels seus protagonistes són els productes d’un supermercat que tenen vida pròpia i parlen entre ells; un semàfor que reflexiona i explica la seua relació amb els conductors, o una tecla de piano que es perd pel carrer.

Anteriorment, Xarli Diego havia publicat ‘Gràcies per la música’ i ‘Un millón de cosas’. El seu tercer llibre està editat a Amazon i també és el primer audiollibre de Xarli Diego, que va escriure alguns dels seus relats a l’Ampolla, on presentarà ‘Salta per la porta i entra per la finestra’ el proper 14 de març, acompanyat pel músic tortosí Arturo Gaya. El recull de relats es pot comprar en format paper i ebook, mentre que l’audiollibre ja és present a una desena de plataformes.

Anunci

El terrassenc Xarli Diego ha sigut molt popular des de finals dels anys setanta, quan va començar a presentar i dirigir el programa ‘Caspe Street’ de Ràdio Barcelona (Cadena Ser). Tot seguit, també va conduir el magazin ‘Por mí que no quede’, a Antena 3 Ràdio, abans de fer el pas a la televisió col·laborant en programes com ‘Ahí te quiero ver’, amb Rosa Maria Sarà, de TVE, o el popular ‘No passa res’ de La Trinca, a TV3. A Televisió de Catalunya va presentar durant tres anys els sortejos de la Lotto 6/49, però sobretot va ser conegut per ser el presentador del concurs ‘El Joc del Segle’, dirigit per Joaquim Maria Puyal, amb l’actriu Llol Bertran fent de l’entranyable hostessa Vanessa.

Tags: Baix EbreComunicacióL'AmpollaLiteraturaNarrativaXarli DiegoXarxes

Anunci

Related Posts

Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants
Actualitat

Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants

fa 12 hores
Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació
Actualitat

Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació

fa 12 hores
L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre
Actualitat

L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre

fa 12 hores
Emocions expressades en cors, el nou projecte social i artístic de Cristina Jobs
Actualitat

Emocions expressades en cors, el nou projecte social i artístic de Cristina Jobs

fa 13 hores
Junts per Tortosa denuncia opacitat del govern municipal en la gestió del padró
Actualitat

Junts per Tortosa denuncia opacitat del govern municipal en la gestió del padró

fa 13 hores
Educació defensa que la nova direcció del Dertosa és decisió d’Inspecció
Actualitat

Educació suspèn l’adjudicació de la directora accidental de l’Institut Dertosa i seguirà al capdavant l’actual direcció

fa 2 dies
Experts de vuit països avaluen si la nuclear d’Ascó podria operar a llarg termini
Actualitat

El Govern obre les convocatòries per repartir 35 MEUR dels Fons Nuclears

fa 2 dies
Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 
Actualitat

Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 

fa 2 dies
La 32a Mostra de Jazz de Tortosa arrenca amb un emotiu homenatge a Leonardo Escoda
Actualitat

La 32a Mostra de Jazz de Tortosa arrenca amb un emotiu homenatge a Leonardo Escoda

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants
  • Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació
  • L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ