• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

La carretera de Poble Nou del Delta, inversió destacada del pla de la Diputació 2024-2027

per ACN
29 de juliol de 2024
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

La Diputació de Tarragona aprovarà divendres el programa quadriennal d’inversions a la xarxa local 2024-2027. L’obra més destacada del pla és la nova carretera de Poble Nou del Delta fins a la Ràpita (Montsià). La millora de la T-2021, coneguda popularment com “la carretera de la vergonya”, tindrà un pressupost d’11 MEUR, “la inversió més gran en carreteres a l’Ebre dels últims vint anys”, com ha destacat la presidenta Noemí Llauradó. El programa també preveu condicionar la TV-7223, de Vilallonga a la Selva del Camp; la TV-2401 de la Bisbal del Penedès a la C-51 pel Montmell, i la T-320, que uneix Montbrió i l’estació de Botarell. En total seran quinze actuacions amb un pressupost de 27,79 MEUR, 9 més que en el període anterior.

El programa quadriennal s’aprovarà en la sessió plenària d’aquest divendres a la Diputació de Tarragona. Els projectes inclosos s’han triat per criteris tècnics de seguretat, rendibilitat i impacte, i tenint en compte també “l’equilibri territorial i el progrés social i econòmic” previst.

Anunci

Obres a Poble Nou al 2025

De les actuacions previstes al pla per als pròxims quatre anys, la més destacada és la carretera de la Ràpita a Poble Nou del Delta, un projecte llargament esperat i reivindicat. La futura T-2021 millorarà el traçat de la via en 10 quilòmetres perquè sigui “més segura”. En concret, s’eixamplarà la via en 7,8 quilòmetres, es milloraran les interseccions, es construiran dues rotondes i un itinerari segur per a vianants i ciclistes.

La Diputació treballa en aquest projecte des de fa dos anys i va iniciar el tràmit ambiental a principis de l’any passat, un cop aprovat definitivament el Pla Zonal que permetia incloure la carretera a la xarxa local de l’ens provincial. El projecte constructiu s’ha d’aprovar enguany i les obres començaran l’any que ve.

Altres carreteres prioritàries

Altres obres que prioritza el programa quadriennal són el condicionament de la TV-7223, de Vilallonga a la Selva del Camp, amb una inversió prevista de 3,4 milions d’euros; la millora de la TV-2401 de la Bisbal del Penedès a la C-51 pel Montmell per 1,7 milions d’euros; o la T-320, que uneix Montbrió i l’estació de Botarell, una obra amb una inversió d’1,2 milions d’euros que “facilitarà” el pas en paral·lel de la canonada d’aigües del Consorci d’Aigües de Tarragona (CAT).

Tags: AmpostaDiputació de TarragonaInfraestructuresLa RàpitaMontsiàNoemí LlauradóPoblenou del Delta

Anunci

Related Posts

L’Ajuntament de Tortosa treu a licitació les obres per rehabilitar el fortí de Bonet per més de 328.000 euros 
Actualitat

Tortosa adjudica la rehabilitació del Fortí del Bonet per preservar el patrimoni històric

fa 5 hores
Tortosa encén el Nadal amb una plaça de l’Ajuntament plena de llum
Actualitat

Tortosa encén el Nadal amb una plaça de l’Ajuntament plena de llum

fa 5 hores
Torna la pista de gel de Tortosa, el gran atractiu del Nadal per al comerç local
Actualitat

Torna la pista de gel de Tortosa, el gran atractiu del Nadal per al comerç local

fa 6 hores
El Consell Comarcal del Baix Ebre aprova un pressupost rècord de 30,8 milions d’euros per al 2026
Actualitat

El Consell Comarcal del Baix Ebre aprova un pressupost rècord de 30,8 milions d’euros per al 2026

fa 6 hores
Tortosa camina per La Marató amb més de 200 participants
Actualitat

Tortosa camina per La Marató amb més de 200 participants

fa 6 hores
Matemàtiques recreatives dominicals (110)
Actualitat

Matemàtiques recreatives dominicals (110)

fa 2 dies
La Ràpita aprova el pressupost més alt de la seva història: 23 milions d’euros i 6 milions d’inversió local
Actualitat

La Ràpita aprova el pressupost més alt de la seva història: 23 milions d’euros i 6 milions d’inversió local

fa 2 dies
El govern de Tortosa anuncia una restauració integral de la façana del mercat municipal
Actualitat

Tortosa obté 160.000 euros més per restaurar la façana del mercat municipal

fa 3 dies
El festival Deltebre Dansa es trasllada a Tortosa i inicia una nova etapa com a Vèrtebra Dansa
Actualitat

El festival Deltebre Dansa es trasllada a Tortosa i inicia una nova etapa com a Vèrtebra Dansa

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Tortosa adjudica la rehabilitació del Fortí del Bonet per preservar el patrimoni històric
  • Tortosa encén el Nadal amb una plaça de l’Ajuntament plena de llum
  • Torna la pista de gel de Tortosa, el gran atractiu del Nadal per al comerç local

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ