• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Diàleg

Pel país, no pel partit

per Manel Zaera
29 de març de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
Pel país, no pel partit

Imatge del candidat a la investidura, Pere Aragonès. / ACN.

Segurament des de sempre els partits, almenys els més grans, defensen més els seus interessos que els de país. N’estem acostumats. No seria el primer cop que veiem com no se cerquen les coincidències, sinó que es destaquen les diferències, per tal de justificar un desacord. Amb la investidura fallida en primera volta de Pere Aragonès en tenim un exemple més.

Els dos partits que suposàvem que s’havien de posar d’acord, Esquerra i Junts, no s’han posat d’acord i el debat d’investidura ha acabat com s’anunciava, sense investidura. Sembla que els terminis per negociar no valen per als partits. Mentres que els treballadors en una empresa han de fer la feina dins del termini marcat, els senyors representants electes no en són capaços, i gaudeixen de segones oportunitats. I així poden no fer la feina per a la data marcada i obsequiar-nos amb un fantàstic teatre de negociacions i de declaracions.

Anunci

No cal estendre’s, però podem recordar que estos dos partits, que tenen el país aturat, no han fet més que autonomisme els darrers anys, per molt que un d’ells vagi de defensor del mandat de l’1-O. I continuaran fent-ho. Estos dos partits han gestionat la pandèmia des de l’autonomisme, no sense queixes de les mesures adoptades, encara que no han deixat de culptar Madrid, s’han comparat amb Ayuso o han maldat la ciutadania.

No sé si Junts havia de donar suport incondicional a Esquerra. No sé si Esquerra havia de cedir en tot allò que digués Junts. Però tots dos partits són corresponsables de no arribar a l’acord i tenir el país uns dies més a l’espera de govern. I això, si no juguen més fort i acaben forçant noves eleccions. Per la situació en què vivim, haurien d’haver-se autoexigit tancar un acord abans del debat d’investidura, acudir amb la feina feta. Perquè es tracta de pensar en el país abans que en el partit.

Tags: CatalunyaColumnaDiumengeMRFERCJunts per CatalunyaManel ZaeraOpinióPere AragonèsPolítica

Anunci

Related Posts

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
Diàleg

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler

fa 14 hores
‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
Diàleg

‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’

fa 14 hores
‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló
Diàleg

‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

fa 14 hores
‘El despoblament rural’, el nou llibre d’Anton Monner amb les claus per revertir la situació
Diàleg

‘La màfia de la democràcia’, per Anton Monner

fa 15 hores
‘El tren com a injustícia a les Terres de l’Ebre’, per Daniel Gil
Diàleg

‘El tren com a injustícia a les Terres de l’Ebre’, per Daniel Gil

fa 3 dies
Gellida alerta l’independentisme d’un possible pacte PP-Vox: ‘Quant pitjor, pitjor’
Diàleg

‘La foscor d’Europa’, per Jesús Gellida

fa 1 setmana
‘Les obres d’art de Sixena, un nou exemple de catalanofòbia’ per Anton Monner
Diàleg

‘Les obres d’art de Sixena, un nou exemple de catalanofòbia’ per Anton Monner

fa 1 setmana
Matemàtiques recreatives dominicals (87)
Diàleg

Matemàtiques recreatives dominicals (87)

fa 1 setmana
‘Si vis pacem, para bellum – Si vols la pau, preparat per a la guerra’, per Diana Valimanya
Diàleg

‘Sota l’ombra d’un aerogenerador: quan les ovelles ens interpel·len’, per Diana Valimanya

fa 1 setmana
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • ‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
  • ‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
  • ‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ